وارد آمدن خسارت به مزارع و برق صهیونیست‌ها؛

برای اولین بار؛ بادبادک‌های آتش‌زا در کرانه‌باختری نیز استفاده شد

برای اولین بار؛ بادبادک‌های آتش‌زا در کرانه‌باختری نیز استفاده شد
جمعه 18 خرداد 1397 - 15:52

بادبادک‌های آتش‌زای فلسطینی‌ها برای اولین بار در کرانه‌باختری نیز به کار گرفته شد که منجر به وارد آمدن خسارت به مزارع و خطوط انتقال برق صهیونیست‌ها شد.

العالم _ فلسطین اشغالی

بعد از استفاده شدن گسترده از بادبادک‌های آتش‌زا توسط ساکنان نوار غزه و به آتش‌کشیدن مزارع صهیونیست‌ها، این بادبادک‌ها برای اولین‌بار در کرانه‌باختری نیز مورد استفاده قرار گرفت.

 گروه‌های مقاومت فلسطینی در کرانه‌باختری با الهام گرفتن از تاکتیک ساکنان غزه، بادبادک‌های آتش‌زا را بر فراز شهرک‌های صهیونیست‌نشین «ماتان»، «یارهیو» و «نیریت» در نزدیکی شهر «کفر سابا» به پرواز درآوردند.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» یکی از بادبادک‌های آتش‌زا با فرود آمدن در مزرعه‌ای شهرک‌نشینان صهیونیست، آن را به آتش کشید. بادبادک دیگر به یک خط انتقال برق برخورد کرده و با آسیب زدن به آن، باعث قطع چندین ساعته برق صهیونیست‌ها شد.

بادبادک‌های آتش‌زای فلسطینی‌ها در طول برگزاری راهپیمایی‌های بازگشت در ماه آوریل، می و ژوئن 2018، مشکلات جدی برای رژیم صهیونیستی ایجاد کرده زیرا مقابله با آن بر خلاف سادگی‌اش، آسان نیست.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی تخمین زده است که طی دو ماه اخیر، تاکنون 600 بادبادک و بالن آتش‌زا از نوار غزه به پرواز درآمده است که حدود 400 عدد آن را ارتش اسرائیل، ساقط کرده است. 

همچنین وزارت جنگ می‌گوید که 200 عدد این بادبادک‌ها با فرود در مزارع صهیونیست‌ها، حداقل به طور مجموع هجده کیلومتر مربع را به آتش‌ کشیده است.

پربیننده ترین خبرها