راهپیمایی صدها هزار نفری یمنی ها در روز جهانی قدس + فیلم

جمعه 18 خرداد 1397 - 17:28

صدها هزار نفر از مردم یمن راهپیمایی روز جهانی قدس را در شهر صنعا پایتخت و سایر استان های این کشور برگزار کردند.

العالم _ یمن

به گزارش شبکه خبری العالم، هزاران نفر از مردم یمن با آمدن به خیابانهای شهر صنعا همبستگی خود را با ملت فلسطین ابراز داشتند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی همچنین با حمل پرچم های بزرگ فلسطین و یمن، بر حمایت خود از آرمانهای فلسطینی ها و شهر مقدس قدس تاکید کردند.

حاضران در این راهپیمایی با سردادن شعارهای جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، توطئه علیه شهر اشغالی قدس و عادی سازی روابط با این رژیم را محکوم کردند.

راهپیمایان که خیابانها و میادین اصلی شهر صنعا را پر کرده بودند، تجاوزگری رژیم سعودی با همدستی آمریکا علیه کشورشان را نیز محکوم کردند.

در این راهپیمایی اقشار مختلف مردم یمن از زن و مرد و پیر و جوان شرکت داشتند.

در طول برگزاری راهپیمایی، شماری از سخنرانان که چفیه فلسطینی به گردن های خود انداخته بودند، در همبستگی با ملت فلسطین و محکوم کردن جنایت های اشغالگران و توطئه های آمریکا و عربستان علیه مسئله فلسطین سخنرانی کرده و بر مقاومت در برابر این توطئه ها و نیز تداوم مبارزه با متجاوزان به کشورشان تاکید کردند.

هزاران یمنی نیز در بندر الحدیده یمن با برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس بر همبستگی با ملت فلسطین تاکید کردند.

آنها با محکوم کردن توطئه علیه شهر اشغالی قدس و مسجد الاقصی و جنایات صهیونیست ها علیه فلسطینی ها تاکید کردند که از انتفاضه ملت فلسطین حمایت می کنند.

گروهی از شرکت کنندگان هم با در دست داشتن سلاح، بر آمادگی خود برای مقابله با هرگونه حمله ائتلاف متجاوز سعودی به این بندر تاکید کردند.

6

پربیننده ترین خبرها