هراس رژیم صهیونیستی از بادبادک بازان فلسطینی

هراس رژیم صهیونیستی از بادبادک بازان فلسطینی
يکشنبه 20 خرداد 1397 - 07:29

'گلعاد اردان' وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی شنبه شب ضمن درخواست برای ترور فلسطینی هایی که اقدام به بادبادک بازی می کنند، مدعی شد: اگر این افراد ترور و هدف حمله قرار نگیرند، پدیده استفاده از این روش مبارزه گسترش می یابد.

العالم- فلسطین اشغالی 

به گزارش پایگاه 'فلسطین الیوم'، اردان به رسانه های صهیونیستی گفت: نمی دانم چرا ارتش اسرائیل به روی افرادی که از بادبادک های کاغذی استفاده می کنند، آتش نمی گشاید؟ فردا ( یکشنبه ) در جلسه کابینه پاسخ قانع کننده ای برای این سوال خواهم یافت.
استفاده از بادبادک کاغذی ابداع جدید جوانان فلسطینی برای مقابله با خشونت های رژیم صهیونیستی است علیه تظاهرکنندگان مسالمت آمیز بازگشت می باشد که ترس بر وجود اشغالگران قدس انداخته است.
'آویگدور لیبرمن' وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز پیشتر در حساب توئیتری اش با ادعای این که تل آویو به زودی و در وقت مناسب پاسخ بادبادک های آتش زا را به حماس خواهد داد، اعتراف کرد: تاکنون 600 بادبادک آتش زا از غزه به سوی اراضی اسرائیلی رها شده که 200 عدد از آن ها باعث آتش سوزی در مناطق مختلف شده است.
راهپیمایی بزرگ بازگشت از 30 مارس (10 فروردین97) همزمان با مصادف با سالگرد «روز زمین»در نوار غزه آغاز و تاکنون ادامه دارد و نظامیان رژیم صهیونیستی با سرکوب این راهپیمایی مسالمت آمیز 120 فلسطینی را شهید و بیش از 13 هزار تن دیگر را زخمی کردند.

پربیننده ترین خبرها