روحانی درگذشت حجت الاسلام احمد احمدی را تسلیت گفت

روحانی درگذشت حجت الاسلام احمد احمدی را تسلیت گفت
يکشنبه 20 خرداد 1397 - 13:47

رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حجت الاسلام احمد احمدی، از درگاه خداوند متعال برای ایشان علوّ درجات و همجواری با ائمه هدی (ع) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حجت الاسلام احمد احمدی، از درگاه خداوند متعال برای ایشان علوّ درجات و همجواری با ائمه هدی (ع) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد. متن پیام تسلیت حجت الاسلام حسن روحانی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 انا لله و انا الیه راجعون

 درگذشت استاد وارسته و دانشمند توانا حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمد احمدی، موجب تأثر و تألم شد.

این اندیشمند متعهد و پرتلاش عمر شریف خود را در راه تولید و نشر آثار فاخر فکری و فرهنگی سپری کرد و طی سالیان متمادی نیز، حضوری فعال و اثر بخش در شورای عالی انقلاب فرهنگی داشت. آن مرحوم که با تألیف کتب و مقالات آگاهی بخش و همچنین پرورش شاگردان فراوان در حوزة معارف فلسفی، دینی و اخلاقی، منشأ خدمات ارزنده ای شد؛ جایگاهی شایسته و ماندگار در میان اصحاب فرهنگ و اهل معرفت ایران اسلامی خواهد داشت.

اینجانب مصیبت وارده را به جامعة علمی و فرهنگی کشور، شاگردان، علاقه مندان و بویژه خانواده محترم آن فقید سعید تسلیت می گویم و در ایام پر فیض ماه مبارک رمضان از درگاه خداوند متعال برای ایشان علوّ درجات و همجواری با ائمه هدی (ع) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

 حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها