خبرنگار العالم اینگونه در محاصره النصره و گروه های تروریستی پوشش خبری می دهد + تصاویر

خبرنگار العالم اینگونه در محاصره النصره و گروه های تروریستی پوشش خبری می دهد + تصاویر
يکشنبه 20 خرداد 1397 - 16:40

الفوعه و کفریا دو شهرک  سوری واقع در شمال شهر ادلب و در 30 کیلومتری مرزهای ترکیه قرار دارند که از زمان آغاز جنگ سوریه بهای سنگینی پرداخته اند. بیش از 2800 شهید و 40 حمله از سوی گروههای مسلح و تروریستی النصره که آخرین حمله نیز حملات تروریست های ازبک در بامداد روز یکشنبه از دو محور بود که الفوعه و کفریا را هدف قرار داده بودند.

جمیل الشیخ خبرنگار شبکه العالم و یکی از ساکنان الفوعه از آغاز محاصره در چهارمین ماه سال 2015و علیرغم تهدیداتی که در مدت محاصره با خانواده خود شاهد آن بوده ،این منطقه را ترک نکرد .

وی خبرنگار، عکاس و مهندس کامپیوتر است که خود تصاویر را مونتاژ می کند مهم ترین ویژگی وی تحمل شرایط دشوار کار است، نبود جریان برق و خطرات ارسال گزارش ناشی از عدم آنتن دهی گوشی های همراه وی را گاهی مجبور می کند تا برای ارسال گزارش همراه با افراد مسلح به خط مقدم جبهه بیاید تا شاید بتواند با گوشی خود حوادث را پوشش دهد یا برای یافتن آنتن مناسب ساختمان بلندی بیابد که خود خطرات زیادی دارد و هر لحظه نگرانی این وجود دارد که هدف تک تیراندازهای افراد مسلح  قرار بگیرد.

جمیل الشیخ خبرنگار شبکه  العالم در یک روز در حمله افراد مسلح در سال 2016 پدر و برادرش را از دست داد.

پدر وی به دنبال شلیک موشک به منزلش شهید شد زمانی که وی در حال دعا کردن  برای پسرش در مقابله با حمله افراد مسلح بود.

علیرغم همه این مشکلات و دردها، وی آرام و خرسند است و مطمئن از خدمتی که ارائه می دهد که خود به خوبی پایداری اسطوره ای این دو شهرک  مظلوم را در دریایی از افراد مسلح و تروریست ها به تصویر می کشد.

پربیننده ترین خبرها