همسر سابق قرضاوي:

قرضاوی همکار موساد است

قرضاوی همکار موساد است
سه شنبه 31 مرداد 1391 - 09:15

همسر سابق شيخ يوسف قرضاوي، رئيس اتحاديه جهاني علماي مسلمان، با شكستن سكوت خود فاش كرد كه همكاري قرضاوي با سازمان اطلاعات و جاسوسي رژيم صهيونيستي "موساد" علت طلاق گرفتنش از قرضاوي بوده است.

به گزارش پايگاه خبري العالم، نشريه «امان پست» نوشت: گزارش هاي اطلاعاتي عربي تاييد كردند كه "اسماء بن قاده"، همسر سابق اهل الجزاير شيخ يوسف قرضاوي، اسرار زيادي را فارش کرد که بیانگر ارتباط قرضاوی با سازمان موساد و دیدارهای پنهانی وی از تل‌آویو در سال 2010 است.

بر اساس این گزارش:  از جمله اسراري كه اسماء بن قاده فاش كرده اين است كه قرضاوي به زبان عبري حرف مي زند و مي نويسد. علاوه بر اين، قرضاوي روابط محرمانه اي با اسرائیل دارد كه همين امر باعث شده است تا امير قطر، قرضاوي را به عنوان يك مهره براي خودش نگه دارد تا از جايگاه ديني قرضاوي و سمت او در انجمن علماي اسلامي براي اجراي نقشه هاي صهيونيستي - آمريكايي سوء استفاده كند، نقشه هايي كه در اتاق هاي تاريك كنست (پارلمان) اسرائيل توافق درباره آن صورت گرفته است.

بر اساس گزارش این پایگاه خبری، قرضاوي از كنگره آمريكا، كه يهوديان اكثريت آن را تشكيل مي دهند، تقديرنامه گرفته است. علاوه بر آن، وی مبالغي را در مقابل اجراي اين نقش خود به منظور موفقيت نقشه هاي صهيونيستي - آمريكايي در جهان عرب دريافت كرده است.

وی یکی از میهمانان دائمی شبکه الجزیره قطر است و این شبکه از وی به عنوان ابزاری علیه برخی نظام‌های منطقه و کشورهای عربی استفاده می‌کند.

 



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها