حماس تصمیم رژیم اشغالگر به کسر مبالغ اختصاص یافته برای اسرا را محکوم کرد

حماس تصمیم رژیم اشغالگر به کسر مبالغ اختصاص یافته برای اسرا را محکوم کرد
دوشنبه 21 خرداد 1397 - 20:55

 به گزارش پایگاه اینترنتی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ، فوزی برهوم تصمیم رژیم اشغالگر به کسر مبالغ اختصاص یافته برای اسرا را محکوم کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

سخنگوی حماس گفت: تصویب اخیر به اصطلاح کنست اسرائیل که در زمینه قانون کسر مبالغ اختصاص یافته برای اسرا و خانواده های شهدا از مالیات هایی است که دولت رژیم اشغالگر دریافت می کند نشان دهنده خوی تجاوزگرانه این اشغالگران صهیونیست است و در راستای سیاست های دولت شهرک نشینیان در اعمال فشار و ایجاد تنش بر ملت فلسطین است تا منابع و ثروت های فلسطین را به غارت ببرد و حق شهروندان فلسطینی را در زندگی با عزت و کرامت در سرزمین های خود از آنها بگیرد و تلاشی شکست خورده برای هدف قرار دادن مقاومت و شخصیت های آن است و تلاشی برای زمینه سازی اجرای توافقنامه قرن و طرح های به کار گرفته شده برای از بین بردن مسئله فلسطین است که با کشتار و محاصره و ویران کردن به اجرا در می آید.

فوزی برهوم افزود: اموال ملت فلسطین متعلق به آنهاست و نباید در برابر سرقت ها و غارت های رژیم اشغالگر تسلیم شد. بنابراین همه ما باید در برابر این قوانین نژادپرستانه و سیاست های ظالمانه بایستیم و باید با راهبرد ملی یکپارچه فعال و قوی که با آن از ملت خود دفاع کنیم در برابر این سیاستهای ظالمانه ایستادگی کنیم.

صدا و سیما

پربیننده ترین خبرها