پیام تبریک مقامات به مناسبت عید فطر

پیام تبریک مقامات به مناسبت عید فطر
جمعه 25 خرداد 1397 - 07:27

جمعی از مقامات و مسئولان اجرایی در پیام های جداگانه فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفتند.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

معاون اول رئیس جمهوری در پیام‌هایی جداگانه به همتایان خود در کشور‌های اسلامی، فرا رسیدن عید سعید فطر را به د‌ولت‌ها و ملت‌های مسلمان تبریک گفت.
اسحاق جهانگیری در این پیام ها عید سعید فطر را عید خلوص و یکرنگی دل و اراده و سربلندی در آزمون بندگی حق تعالی توصیف و اظهار امیدواری کرد به میمنت این عید سراسر مهر و‌ رحمت و در پرتو طاعت ها و عبادت های ماه مبارک رمضان، امت اسلامی بیش از پیش در مسیر کمال و تعالی انسانی گام بردارند و شاهد همبستگی بیشتر مسلمانان و گسترش صلح و ثبات در سراسر جهان باشیم.
پیام تبریک وزیر اطلاعات
در پیام سید محمود علوی آمده است: فرا رسیدن عید سعید فطر، عید بزرگ بر عابدان و سالکان شب زنده دار طریق دوست فرخنده و مبارک و بر شما ملت مومن و متدین ایران اسلامی بشارت باد رضوان الهی، که همراه با سایر مسلمین جهان در ماه مبارک رمضان، اطاعت و بندگی خالصانه به درگاه خداوند سبحان را پشت سرگذاشته و نفس اماره ی شیطان صفت را به بند کشیده اید. شما مومنین، با ایمانی استوار در این جهاد اکبر «تزکیه و خودسازی» را استمرار بخشیدید.
وزیر اطلاعات افزود: در این روز بزرگ که خداوند با عظمت برای همه مسلمین جهان عید قرار داده است، از حضرت احدیت که تنها صاحب جود و جبروت است، برای تمامی مسلمانان جهان وحدت ،صلح و سلامت و بخشش الهی و برای ایران اسلامی آرامش، امنیت روزافزون وسربلندی طلب می نمایم. سلامتی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، توفیق خدمت مسئولین محترم کشور و شادکامی روزافزون تک تک ملت شریف ایران را در این ایام مفرح از درگاه خداوند منان مسالت می نمایم. 
وزیر کشور عید سعید فطر را به مسلمانان جهان تبریک گفت
در پیام عبدالرضا رحمانی فضلی آمده است: اکنون که حلاوت نزدیک شدن روز شرافت و کرامت و عید بزرگ مسلمین، دشواری وداع با موسم نزول و بهار قرآن، ماه عزیز رمضان را آسان می سازد، پیشاپیش، عید سعید فطر را به عموم اهل ایمان تبریک و تهنیت عرض می کنم و قبولی عبادت های مومنان و روزه داران را در جای جای وطن عزیزمان؛ ایران و سایر بلاد اسلامی از پروردگار مهربان مسالت دارم.
وزیر کشور در ادامه خاطرنشان کرد: خدای متعال را شاکرم که در سایه سار الطاف کریمانه اش، برنامه های پر شمار عبادی این ماه عزیز از جمعه و جماعات پر ارج تا شب های شریف قدر و بعلاوه راهپیمائی بزرگ ایمانی و سیاسی روز قدس در سراسر کشور در امنیت کامل برگزار شد.
پیام رییس بنیاد شهید به مناسبت عید سعید فطر
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی فرارسیدن عید سعید و فرخنده فطر را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تمامی مسلمانان جهان بویژه مردم مومن و شریف ایران اسلامی و خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تبریک و تهنیت گفت.
در پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی آمده است : «سپاس خدا را بر آنچه ما را راهنمایی کرد و خدا را شکر بر آنچه به ما بخشید»
عید فطر روز بشارت و فراخوان گسترش رحمت الهی بر بندگان مومن ومسلمانی است که یک ماه همنشینی پر قدر و منزلت را در درگاه یگانه حق سپری کردند. ماهی که در آن به واسطه طاعات و عبادات و اعمال معنوی، مسلمانان و مومنان گام های محکم تری در قرب معبود برداشتند. سجده شکر بر سر آستان ربوبیت حق می سائیم که تطهیر جسم و جان، سرودن نغمه توحید و بندگی و آکندن دلها به عطر کلام الهی را در سایه عبادت، اکرام، اطعام و صیام در این ماه پربرکت بر ما فراهم و میسر گرداند. امید آنکه ذخیره معنوی حاصل ازاین همجواری و همنشینی مبارک با درگاه ربوبی، توشه راهمان قرار گرفته و مسیر نورانی حق و حقیقت را به مدد آن طی کنیم.
فرا رسیدن این عید سعید و فرخنده را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تمامی مسلمانان جهان بویژه مردم مومن و شریف ایران اسلامی و خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از درگاه ایزد منان قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان در ماه مبارک رمضان و رحمت و مغفرت واسعه مسألت دارم.

پربیننده ترین خبرها