هنیه: هویت قدس با تصمیم ترامپ و نتانیاهو تغییر نخواهد کرد

هنیه: هویت قدس با تصمیم ترامپ و نتانیاهو تغییر نخواهد کرد
جمعه 25 خرداد 1397 - 07:34

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) با اشاره به قطعنامه محکومیت اسراییل در مجمع عمومی سازمان ملل و تاکید بر ادامه راهپیمایی حمایت از غزه خاطرنشان کرد که تصمیمات دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نمی تواند هویت قدس را تغییر دهد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه همچنین خواستار ادامه راهپیمایی ها در کرانه باختری برای لغو تحریم غزه از سوی تشکیلات خودگردان فلسطین شد.
وی با اشاره به لزوم ایجاد وحدت میان فلسطینیان گفت که خواهان اتحاد و انسجام فلسطینیان برای مقابله با توطئه های خطرناکی هستیم که قدس، آوارگان و آرمان فلسطین را هدف گرفته است.
هنیه همچنین تاکید کرد که هویت قدس با تصمیم های ترامپ و نتانیاهو تغییر نخواهد کرد و ملت ما به آرمان فلسطین وفادار خواهد ماند و هزینه آن را هر چقدر که باشد، پرداخت خواهد کرد.
وی از اسیران فلسطینی و تلاش برای آزادی آنان به عنوان یکی از پایه های اصلی مبارزاتی جنبش حماس یاد کرد و گفت: آزادی آنان در صدر اولویت های حماس قرار دارد.
رئیس دفتر سیاسی حماس با اشاره به قطعنامه روز چهارشنبه مجمع عمومی سازمان ملل در حمایت از فلسطین گفت که این قطعنامه بیانگر انزوای رژیم صهیونیستی و آمریکاست. 
مجمع عمومی سازمان ملل متحد روز چهارشنبه با اکثریت آرا جنایات رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطینی را محکوم کرد.
وی گفت که به اذن پروردگار، اشغال قدس و سرزمین فلسطین و محاصره غزه پایان خواهد یافت و اسیران آزاد خواهند شد و آوارگان به سرزمین خود باز خواهند گشت.

پربیننده ترین خبرها