فرار گروهی نظامیان سعودی در مقابل گذرگاه مرزی الطوال در جیزان

فرار گروهی نظامیان سعودی در مقابل گذرگاه مرزی الطوال در جیزان
جمعه 25 خرداد 1397 - 16:24

نیروهای یمنی سیطره بر سلسله جبال در منطقه جیزان در جنوب عربستان را اعلام کردند و تصاویر و ویدئوهایی از یورش خود به پایگاه های سعودی و سیطره بر آن و تصاویر از اجساد نظامیان به هلاکت رسیده منتشر کردند. همچنین تصاویری از جنگ افزارها و تجهیزات نظامی ائتلاف متجاوز به یمن و مزدوران آن ها که در آتش مبارزان یمنی می سوخت منتشر شد.

العالم - یمن

فرار گروهی و جمعی نظامیان سعودی در مقابل گذرگاه الطوال در منطقه جیزان در جنوب عربستان پس از حمله گسترده مبارزان یمنی به پایگاه های نظامی عربستان در سلسله جبال النار ، الشبکه و الکساره رخ داد.

تصاویر و ویدئوهایی که ستاد تبلیغات جنگ وابسته به مبارزان یمنی از تعدادی از پایگاه های نظامی سعودی منتشر کرد نشان میدهد که در جریان درگیری های طولانی چند ساعته شماری از نظامیان سعودی مستقر در طول خط درگیری در جیزان به هلاکت رسیدند و شماری دیگر به اسارت درآمدند.

آتش و دود بلند شده و متصاعد از تجهیزات نظامی سعودی بیانگر شدت درگیری هایی است که در سلسله جبال النار ، الشبکه و السکاره در جیزان رخ داده است. مبارزان یمنی همچنین مقادیری تسلیحات متنوع و اسناد و مدارکی از شماری از نظامیان سعودی در پایگاه های نظامی تصرف شده به دست آوردند.

اما در استان الجوف در شمال یمن ، نیروهای یمنی تلاش مزدوران وابسته به ائتلاف متجاوز به سوی منطقه المتون و همچنین پیشروی مزدوران سعودی واماراتی به سوی جبهه حمیر در منطقه مقبنه و پیشروی آنان به سوی منطقه العنین و التبه الصفرا در ناحیه جبل حبشی در تعز ناکام گذاشتند و ضربات سخت و محکمی به تجهیزات و نیروهای یمنی وارد کردند.

پربیننده ترین خبرها