ارتش یمن از اصابت موشک «توچکا» به محل تجمع نیروهای متجاوز سعودی خبر داد

 ارتش یمن از اصابت موشک «توچکا» به محل تجمع نیروهای متجاوز سعودی خبر داد
جمعه 25 خرداد 1397 - 17:59

منبعی در یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از شلیک یک فروند موشک بالستیک به سمت نیروهای متجاوز ائتلاف سعودی در ساحل »الحُدیده» و اصابت آن به هدف خبر داد.

العالم - یمن

دومین پاسخ موشکی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مواضع نیروهای ائتلاف متجاوز عربستان سعودی در کمتر از ۲۴ ساعت، ساعتی پیش صورت گرفت.

شبکه «المسیره» یمن به نقل از منبعی در یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن گزارش کرد که موشک شلیک شده از نوع بالستیک «توچکا» بوده و محل تجمع نیروهای ائتلاف سعودی و نیروهای مزدور این ائتلاف را در ساحل غربی هدف قرار داده است.

منبع مذکور با بیان اینکه موشک با دقت به هدف اصابت کرده، تأکید کرد که ده‌ها نفر از نیروهای متجاوز در این حمله موشکی کشته و زخمی شده‌ و این نیروها بعد از این حمله به شدت ترسیده‌اند.

او افزود: «حمله موشکی دقیق با توچکا بعد از آن صورت گرفت که پهپادهای شناسایی اطلاعات دقیقی [از محل تجمع نیروهای متجاوز] رصد و مخابره کردند».

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن دیشب نیز یک فروند موشک بالستیک «قاهر ام ۲» به مواضع نیروهای متجاوز و اشغالگر سعودی و اماراتی در استان الحدیده شلیک کردند.

امروز (جمعه) سومین روز از آغاز عملیات ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی برای اشغال بندر حدیده یمن، تنها شریان حیاتی و راه ارتباطی نیروهای انقلابی و انصارالله یمن با خارج است و به رغم تبلیغات رسانه‌ای محور ائتلاف متجاوز، بندر و فرودگاه شهر حدیده در دست نیروهای ارتش و کمیته‌های یمنی است.

در اولین روز از این عملیات، نیروی دریایی یمن، ۲ فروند موشک به یک کشتی اماراتی در نزدیکی بندر حدیده شلیک کردند که منجر به انهدام و غرق این کشتی شد.

پربیننده ترین خبرها