هسته‌های خفته "اسرائیل"

هسته‌های خفته
جمعه 3 شهريور 1391 - 04:45

يکي از فرماندهان و مؤسسان اتاق عمليات ويژه ارتش مصر، از وجود هسته‌هاي خفته وابسته به رژيم صهيونيستي در نقاط مختلف دنيا و دخالت مستقيم آنها در حوادث رفح پرده برداشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، سرلشکر "احمد رجائی عطیه" تأکید کرد: رژیم اسرائیل یگانی به‌نام 242 وابسته به موساد دارد که سال 1971 در سینا تأسیس شد.

عطیه به روزنامه "الاهرام" مصر گفت: این رژیم یگان‌های دیگری نیز برای کشورها و یا مناطق مختلف دارد .. مزدوران فعال در این یگان‌ها مانند ساکنان همان مناطق هستند و مثل آنها زندگی می کنند؛ آنها هسته های خفته‌ای هستند که مردم را تحریک می کنند، و برای بی ثباتی و تحقق اهداف موساد و اسرائیل دست به عملیات می زنند.

وی تأکید کرد که تأسیس این گروه را هنگام خدمت در نیروهای مسلح پی گیری کرد .. برای هر کشور عربی یگانی ایجاد شده است که عناصر آن داخل کشور مورد نظر زندگی می کنند .. در این میان، یگان "ایجوز" متشکل از دروزی ها در لبنان و سوریه هستند .. یگان "دجانین" در لبنان، یگان "حازوف" در سوریه، یگان "شاکید" در اردن و شمال عربستان، یگان "المادکال" در کل کشورهای عربی، یگان "242" در سینا و یگان "کیدون" در حوزه نیل فعالیت می کنند.

عطیه ادامه داد: این یگان‌ها در واقع بازو هستند که طبیعتا با فرمان مغز حرکت می کنند .. این دقیقا همان نوع رابطه اسرائیل و غرب است که این رژیم را به تحرک وا می دارند؛ "المطارید" از جمله این یگان‌ها است که از کسانی تشکیل شده که از زندانهای قاهره و دیگر استانهای مصر فرار کرده اند .. برخی از آنها نیز فراری‌های فلسطینی هستند.

عطیه با درخواست برای توجه به نقشه رژیم صهیونیستی و چاره اندیشی برای توقف آن، تأکید کرد: هدف از حمله رفح، تحکیم سلطه رژیم اسرائیل بر شمال سینا، و سلطه اتحادیه اروپا بر جنوب این منطقه است.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها