تصاویر؛ روح پهلوانی در فوتبال.. همدردی بازیکنان ایرانی با فوتبالیست مغربی

تصاویر؛ روح پهلوانی در فوتبال.. همدردی بازیکنان ایرانی با فوتبالیست مغربی
شنبه 26 خرداد 1397 - 01:47

پس از پیروزی تیم فوتبال ایران در برابر مغرب که با گل به خودی "عزیز بوحدّوز" رقم خورد، شماری از بازیکنان کنونی و پیشین تیم ملی فوتبال، در اقدامی جوانمردانه با همکار خود همدردی کردند و سعی کردند او را دلداری دهند.

العالم - ایران / ورزشی

علیرضا جهانبخش ملی پوش تیم ایران، در اینستاگرام خطاب به بوحدوز نوشت: “سرت را بالا بگیر مرد! ما همه حرفه ای هستیم و اشتباه میکنیم، ناراحت نباش و مثبت فکر کن”.

استوری علیرضا جهانبخش خطاب به رقیبش "حکیم زیاش" هم جالب بود: «در بازی های بعد موفق باشی»

همچنین پژمان جمشیدی بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس، در اینستاگرام خطاب به بوحدّوز چنین نوشت: «امروز در كنار تمام لذت و غرور و شادي كه همه وجودم رو سيراب كرد، ناگهان ياد تو افتادم. ياد حالت كه هيچكس نميداند چگونه است. ياد خانواده ات كه تمام عشق و قلبشان بدرقه راهت بود. زندگي براي هر دو ما ادامه دارد قهرمان! هم براي ما كه در اوج سختي و فشار، چند ساعتي شادترين ملت جهانيم، و هم برای تو كه حالا غمگين ترين پسر دنيایی.
ما مردم ايران از پيروزي تيممان غرق در شور و هيجانيم اما همه آرزو ميكنيم، تو دوباره روي پاهايت بايستي و به آرزوهايت برسي».

این در حالی است که به نوشته سایت های مغربی، بوحدوز از سوی برخی طرفداران فوتبال در کشورش مورد بی مهری قرار گرفته و مسئولیت شکست در برابر ایران را به گردن او انداخته اند.

 

پربیننده ترین خبرها