عضو انصار الله یمن از داخل فرودگاه حدیده، ادعای متجاوزان به یمن را تکذیب کرد/ با مقاومت سرتاسر یمن را حفظ می کنیم

عضو انصار الله یمن از داخل فرودگاه حدیده، ادعای متجاوزان به یمن را تکذیب کرد/ با مقاومت سرتاسر یمن را حفظ می کنیم
يکشنبه 27 خرداد 1397 - 10:30

البخیتی از داخل فرودگاه بین المللی الحدیده پیام مهمی برای سران رژیم ال سعود و آل نهیان در امارات و مردم این دو کشور فرستاد

العالم- یمن         

البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن از داخل فرودگاه حدیده گفت: می خواهم این پیام را به سران سعودی و اماراتی و مردم این دو کشور بدهم این که ما همانطوری که ملاحظه می کنید مقاوم هستیم و مقاومت می کنیم و ممکن نیست که تسلیم شویم یا این که تن به صلح ظالمانه بدهیم. ما از صلح با شرافت و عادلانه استقبال می کنیم. صلحی که کرامت و شرافت و امنیت همه از جمله امارات و عربستان و یمن و همه گروه های یمنی را تامین و تضمین می کند. بنابراین هیچ کسی نمی تواند از ما صلحی بخواهد که کرامت ما را مخدوش می کند. این برای ما به عنوان مردم یمن قابل قبول نیست زیرا با ارزش ترین چیزی که ما داریم عزت و شرافت و کرامت مان است.

وی افزود: اگر سران سعودی و اماراتی می خواهند کرامت، عزت و شرافتشان را زیر پا بگذارند و نادیده بگیرند دست خودشان است به خودشان مربوط است اما نمی توانند ما را مجبور کنند که از کرامت و عزت و شرافت مان دست برداریم و از ان چشم پوشی کنیم.

این عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن ادامه داد: اکنون منطقی در عرصه بین المللی جاری و ساری است که ضعیف باید از قوی تبعیت و پیروی کند و این که فقیر باید تابع ثروتمند و غنی باشد این منطق ممکن است در همه کشورها و میان همه امت ها ومردم و جهان حاکم باشد اما ما مردم یمن این منطق را هرگز نمی پذیریم و زیر بار آن نمی رویم زیرا همانطوری که گفتم گرانبهاترین و با ارزش ترین چیزی که ما داریم کرامت، شرف و عزت ما است.

البخیتی با بیان اینکه ما از مرگ واهمه و ترسی نداریم و خواهان شهادت هستیم، اظهارداشت: همه ما می گوییم که خدا ما را نمیران مگر این که در راه خودت شهید شویم. (ما را شهید از دنیا ببر) شهادت انتقال از یک حیات موقت و فانی به یک حیات دایمی و جاودانی است. بنابراین ممکن نیست تسلیم شویم. مقاومت خواهیم کرد از همین رو مجاهدانه به الحدیده آمده ایم و در همه مناطق یمن با متجاوزان مبارزه خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: پیامی برای آمریکا دارم. این که تصور کنید با اعلام دخالت نظامی علنی و مستقیم در یمن می توانید رعب و وحشتی در میان مردم یمن ایجاد کنید سخت در اشتباه هستید و چنین چیزی نیست و این اعلام شما باعث می شود شمار زیادی از مبارزان یمنی عازم جبهه های نبرد شوند. زبان زور ما را نمی ترساند.

این عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن بیان داشت: آمریکایی ها پس از آن که از مداخله نظامی در یمن سخن گفتند از تصمیم شان منصرف شدند و عدول کردند و گفتند که حتی به اماراتی ها و سعودی ها پیشنهاد کردند که به بندر الحدیده حمله نکنند. چرا، چون در صدد منحرف و گمراه کردن افکار عمومی یمن هستند.

البخیتی با اشاره به اینکه یمنی ها پس از تهدیدات آمریکا به خروش آمدند و عزم خود را برای مبارزه مصمم تر کردند، گفت: جوانان یمنی، ما شاء الله، مقاوم هستند و مقاومت می کنند ما نیز مقاومت می کنیم تا سرتاسر خاک و میهن مان را از اشغال ازاد کنیم.

وی خطاب به اماراتی ها و سعودی ها گفت: شماها اولین کسانی هستید که برای تغییر در مرزهای به رسمیت شناخته شده بین المللی و مرزهایی که بر اساس توافق بین کشورها ترسیم شده است تلاش کردید بنابراین هیچ کسی نمی تواند در آینده ما را سرزنش کند وقتی که مردم و ملت یمن برای بازگرداندن عمق راهبردی، جغرافیایی و دموگرافی ( جمعیتی )  خود در جزیره العرب اقدام کنند. ما از اینجا و از فرودگاه الحدیده خطاب به متجاوزان می گوییم ما اکنون صدای توقف ناپذیر  و مستمر جنگنده های ائتلاف متجاوز از فراز اسمان فرودگاه الحدیده را می شنویم می گوییم که امنیت یمن از امنیت فلسطین محقق می شود و آزادی یمن نیز از ازادی فلسطین می اید.

این عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن خاطرنشان کرد: ما هرگز از موضوع فلسطین به عنوان مهم ترین موضوع امت اسلام دست نخواهیم کشید و هرگز از عزت و کرامت و شرافت خود نیز عدول نخواهیم کرد. امروز مردم یمن از هر منطقه و هر مکان برای دفاع از الحدیده روانه این منطقه شده اند. آنان در خط مقدم جبهه های نبرد قرار دارند و شما اکنون برخی از آنان را در کنار من می بینید.

پربیننده ترین خبرها