دستور وزیر کشور به استاندار سیستان و بلوچستان/ ابعاد حادثه ایرانشهر دقیقاً بررسی و به مردم گزارش شود

دستور وزیر کشور به استاندار سیستان و بلوچستان/ ابعاد حادثه ایرانشهر دقیقاً بررسی و به مردم گزارش شود
يکشنبه 27 خرداد 1397 - 19:30

در پی انتشار اخباری مبنی بر مواردی از ناامنی اخلاقی در ایرانشهر، رحمانی فضلی پیگیری مضاعف موضوع را از رئیس شورای تأمین سیستان و بلوچستان خواستار شد.

العالم _ ایران / سیاسی

عبدالرضا رحمانی فضلی در پی انتشار اخباری مبنی بر بروز مواردی از ناامنی اخلاقی در هفته های اخیر در ایرانشهر، پیگیری مضاعف موضوع را از رئیس شورای تأمین سیستان و بلوچستان خواستار شد.

بنابر این گزارش، در پی انتشار برخی اخبار با موضوع تعرض به تعدادی از بانوان هموطن در ایرانشهر، وزیر کشور به دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان و رئیس شورای تأمین استان، دستور داد به موازات اقدامات و پیگیری های مرجع قضائی، که برابر روند قانونی در جریان است، ضمن بررسی مضاعف و همه جانبه موضوع از طریق شورای تأمین استان، گزارش دقیقی از ابعاد آن تهیه شده و در اولین زمان ممکن به استحضار مردم شریف استان علی الخصوص هموطنان عزیز شهرستان ایرانشهر رسانده شود.

رحمانی فضلی همچنین از رئیس شورای تأمین استان سیستان و بلوچستان خواسته است، با استفاده از تعامل حداکثری با مردم و بویژه بزرگان و مؤثرین منطقه و تشریح و تبیین پیوسته ابعاد موضوع و اقدامات انتظامی و قضائی بعمل آمده در راستای برخورد قانونی با متخلفین، از سوء استفاده از احساسات و عواطف پاک مردم که بحق جریحه دار شده است، ممانعت به عمل آید.

پربیننده ترین خبرها