روحانی به سوئیس و اتریش سفر می‌کند

روحانی به سوئیس و اتریش سفر می‌کند
دوشنبه 28 خرداد 1397 - 14:53

رئیس‌جمهور در صدر یک هیئت بلند پایه سیاسی و اقتصادی به سوئیس و اتریش سفر می‌کند.

العالم _ ایران / سیاسی

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان در صدر یک هیئت بلند پایه سیاسی و اقتصادی، به دعوت رسمی رؤسای جمهوری سوئیس و اتریش به این دو کشور اروپایی سفر می‌کند.

پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور ضمن اعلام این خبر افزود: حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی نیمه اول تیرماه و به دعوت رئیس‌جمهور سوئیس برای سفری دو روزه به برن سفر می‌کند.

وی گفت: دیدار و مذاکره با رئیس جمهور سوئیس، دیدار با ایرانیان مقیم و نیز امضای اسناد همکاری در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از مهمترین برنامه‌های دکتر روحانی در سفر به سوئیس است.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور  اضافه کرد: رئیس جمهوری سپس با دعوت رسمی رئیس جمهور اتریش، برن را به مقصد وین ترک خواهد کرد.

اسماعیلی ادامه داد: دیدار با هموطنان مقیم اتریش، دیدار و مذاکره با رئیس‌جمهور و همچنین صدر اعظم اتریش و نیز امضای اسناد در عرصه‌های مختلف همکاری از مهمترین برنامه‌های پیش‌بینی شده دکتر روحانی در وین خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: رئیس‌جمهور را در سفر به اروپا تعدادی از وزرا و مقامات سیاسی و اقتصادی همراهی می‌کنند و همچنین؛ گروهی از کارآفرینان و فعالان بخش خصوصی کشورمان با حضور در سوئیس و اتریش با طرفین تجاری خود مذاکره خواهند داشت.

پربیننده ترین خبرها