دوپینگ ملی‌پوشان قبل از بازی با اسپانیا!

دوپینگ ملی‌پوشان قبل از بازی با اسپانیا!
دوشنبه 28 خرداد 1397 - 22:51

آقای گل جهان همیشه حامی تیم ملی کشورش بوده و نام ایران تیم ملی در تمامی دیدار‌ها و میادین برای او با ارزش بوده است.

العالم _ ایران / ورزشی

علی دایی، اما بعد از آمدن کی‌روش به ایران بیشتر از قبل حمایت خود از تیم ملی تحت هدایت او را علنی کرده است.

دایی در مراسم بدرقه تیم ملی گفته بود: «یک دلیل وجود داشته که ایران در چند سال گذشته بهترین تیم آسیا بوده و آن هم ثبات در تیم ملی است. تغییرات خیلی اندکی در تیم ملی وجود داشته و همین مسئله باعث شده کارلوس کی‌روش تمرکز خود را روی ساخت یک تیم خوب و قوی قرار دهد. او همچنین به صورت مداوم در جست‌وجوی بهترین بازیکنان ممکن برای تیم ملی بوده است و همین مسئله نیز روی بازیکنان تأثیر مثبت گذاشته است.»

در همین مراسم کی‌روش هم گفته بود: اگر اجازه داشته باشم می‌خواهم به فدراسیون فوتبال پیشنهاد دهم که علی دایی سفیر دائم فوتبال ایران در عرصه بین‌المللی باشد.

دایی هم بلافاصله حمایت بعدی خود را از تیم ملی انجام داد و از نزدیک دیدار دوستانه ایران و ترکیه را تماشا کرد که بعد از این بازی تدارکاتی هم کی‌روش از علی دایی بابت حضورش در کنار ملی‌پوشان ایران تمجید کرد و نوشت: «خیلی متشکرم برای این ملاقات و حمایت دوست عزیز؛ افتخاری هست که تو در اینجا با تیم ملی هستی»

حالا علی دایی تصمیم گرفته برای بازی حساس ایران و اسپانیا دوباره در کنار ملی‌پوشان ایران باشد و حمایت خود را از آن‌ها اعلام کند.
دایی بلیت سفر به کازان را دریافت کرده و صبح روز چهارشنبه خودش را به اردوی تیم ملی می‌رساند.

قطعاً حضور آقای گل جهان و چهره بین‌المللی کشورمان در اردوی تیم ملی توسط خبرنگاران حاضر در روسیه بازتاب وسیعی خواهد داشت و این موضوع می‌تواند روحیه شاگردان کی‌روش را بعد از پیروزی باارزش برابر مراکش، بالاتر هم ببرد و به نوعی دوپینگ روحی باشد.

خبرورزشی

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها