پایان نیمه اول؛ ایران ۰ - اسپانیا ۰

پایان نیمه اول؛ ایران ۰ - اسپانیا ۰
چهارشنبه 30 خرداد 1397 - 22:45

دیدار تیم‌های‌ ایران و اسپانیا در چارچوب گروه دوم رقابت‌های جام‌جهانی فوتبال در نیمه اول با تساوی به پایان رسید.

العالم - ایران / ورزشی

گزارش لحظه به لحظه این دیدار در نیمه اول  به شرح زیر است:

- مصاف تیم‌های ایران و اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران با سوت داور اروگوئه‌ای آغاز شد.

- دقیقه پنجم ایران، ضد حمله سریع بازیکنان ایران می‌توانست به فرصت خوبی برای گلزنی تبدیل شود اما در نهایت یک ضربه ایستگاهی برای ایران بدست آمد و این فرصت برای ایران در نهایت از دست رفت.

- درحالی‌که تیم اسپانیا با پاسکاری کوتاه و چرخش توپ موجب شد تا بازیکنان ایران در یک سوم دفاعی تجمع کنند ولی تیم ایران در یک ضد حمله در دقیقه ۱۴ فرصت نسبتا خوبی داشت که شوت انصاری‌فرد در نهایت راهی اوت شد.

- ضربه ایستگاهی اعلام شده به سود تیم اسپانیا در دقیقه ۲۵ را سیلوا به سمت دروازه ایران زد ولی بیرانوند با جاگیری مناسب، توپ را در آغوش گرفت.

- در دقیقه سی این دیدار فشار تیم اسپانیا یک فرصت خوب برای سیلوا ایجاد کرد و او با ضربه‌ای آکروباتیک تلاش کرد تیمش را به گل برساند اما ضربه او راهی اوت شد.

- در پانزده دقیقه پایانی این دیدار در نیمه اول، تیم اسپانیا فشار زیادی را روی دروازه ایران ایجاد کرد ولی مدافعان تیم ملی با جاگیری مناسب مانع از گلزنی تیم اسپانیا شدند. یکی از این فرصت‌ها در دقیقه ۴۵+۲ برای سیلوا فراهم شد که شوت او را مدافعان ایران به کرنر فرستادند و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، احسان حاج صفی (کاپیتان)، سعید عزت‌اللهی، مرتضی پورعلی گنجی، مجید حسینی، امید ابراهیمی، کریم انصاری  فرد، وحید امیری، رامین رضاییان، مهدی طارمی و سردار آزمون.

ترکیب اسپانیا: داوید دخئا، دنی کارواخال، جرارد پیکه، سرخیو راموس، جوردی آلبا، سرخیو بوسکتس، ایسکو، آندرس اینیستا، لوکاس واسکتس،  داوید سیلوا و دیگو کاستا.

- مصاف تیم‌های ایران و اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران با سوت داور اروگوئه‌ای آغاز شد.

 

ادامه دارد...

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها