البخیتی در گفتگو با العالم:

متجاوزان حتی به یک قدمی فرودگاه حدیده نرسیدند

پنج‌شنبه 31 خرداد 1397 - 19:42

عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن اطلاعات جدیدی درباره فرودگاه حدیده در غرب این کشور فاش کرد.

العالم - یمن 

محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن امروز پنجشنبه اعلام کرد : فرودگاه حدیده و اطرافش کاملاً تحت کنترل نیروهای ارتش و کمیته های مردمی است.

البخیتی در مصاحبه تلفنی با شبکه العالم گفت: ما امروز در بخش غربی فرودگاه حدیده بودیم. این فرودگاه کاملاً تحت کنترل ارتش و کمیته های مردمی است.

البخیتی افزود: درگیری ها هم اکنون در جنوب میدانِ منتهی به فرودگاه حدیده ادامه دارد.

عضو دفتر سیاسی انصار الله اعلام کرد: شدت و حدت درگیری ها در مقایسه با چند روز گذشته کاهش یافته است. متجاوزان و مزدوران کاملاً تاب و توان خود را از دست داده و عقب نشینی کرده اند و این نیروهای یمنی هستند که دست به حمله می زنند.

البخیتی گفت: متجاوزان پس از ناکامی خود در حمله به فرودگاه حدیده و عقب نشینی از این فرودگاه هم اکنون به حملات هوایی روی آورده اند و چند بار فرودگاه و اطرافش و شهر حدیده را بمباران کرده اند که در این حملات چند شهروند یمنی شهید شدند.

البخیتی ادعای رسانه های دشمن را مبنی بر سیطرۀ متجاوزان بر فرودگاه حدیده یا بخشی از آن تکذیب کرد و گفت: این گونه خبرها سراسر دروغ است.

البخیتی خبر ورود متجاوزان به فرودگاه حدیده را تکذیب کرد و گفت: متجاوزان حتی نتوانسته اند به فرودگاه نزدیک شوند. اگر متجاوزان می توانستند وارد فرودگاه شوند، تصاویری از داخل فرودگاه پخش می کردند و همۀ ما می دانیم که دشمن هم اکنون تلاش می کند که به هر قیمتی در رسانه ها، خود را پیروز میدان نشان بدهد.

214 

پربیننده ترین خبرها