سردار سلامی: ملت ایران همه بزرگیها را در اختیار دارد

سردار سلامی: ملت ایران همه بزرگیها را در اختیار دارد
پنج‌شنبه 31 خرداد 1397 - 20:25

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر جامعه ای دارای آرمانهای بزرگ، تفکر عمیق و ژرف و ذهنهای وسیع باشد بزرگ می شود. جامعه ای که دارای رهبر بزرگ، ملت بزرگ، و دشمن بزرگ می باشد بزرگ است و ما ادعا داریم که همه این بزرگیها را در اختیار داریم.

العالم - ایران / سیاسی

سردار حسین سلامی عصر پنجشنبه در همایشی با عنوان 'مثل چمران' به مناسبت سالگرد شهادت شهید دکتر مصطفی چمران و روز ملی بسیج اساتید در دانشگاه فردوسی مشهد افزود: بزرگی یک ملت به بزرگی شعاع اندیشه، میدان آرمانها و اندیشه است.هر چه زمان می گذرد به مدد تجربه بیشتر می فهمیم که بزرگی و عظمت یک ملت به وسعت جغرافیایی آن، سرمایه های مادی، کمیتها و اعداد نیست.

وی ادامه داد: هر کدام از استادان دانشگاه یک مرجع فکری برای جامعه، مروجان علم و سازندگان بنای اندیشه و تفکر در جامعه هستند و رسالتشان این است که بنیادهای مستحکم ذهن و قلب جامعه را بسازند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: استادان دانشگاه، قدرت نفوذ معنوی، تکثیر اندیشه و ترویج الگو و مدل برای بسیاری از افراد هر جامعه دارند چنان که شهید دکتر مصطفی چمران بود. امروز انقلاب ما بیش از هر زمان دیگری به استحکام در بنیادهای تفکر، اعتقاد و باور خود نیازمند است.

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها