رييس سازمان عربي حقوق بشر در انگليس اعلام كرد:

سركوب مخالفان در امارات به اتهام تروريسم

سركوب مخالفان در امارات به اتهام تروريسم
يکشنبه 5 شهريور 1391 - 17:50

لندن(العالم)- رييس سازمان عربي حقوق بشر درانگليس گفت: رژيم امارات هيچگونه مخالفت و اعتراض هاي مسالمت آميز را برنمي تابد و مخالفان را تحت عنوان مبارزه با تروريسم سركوب مي كند.

امجد سلفيتي روز يكشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: اعتراض و مخالفت ها در امارات، مسالمت آميز و مانند آنچه در كشورهاي بهار عربي اتفاق افتاد، فقط براي مطالبه آزادي، دموكراسي و برگزاري انتخابات آزاد پارلماني است اما رژيم امارات هر گونه فعاليت مخالفان را سركوب كرده، شناسنامه آنان را باطل نموده و آنها را به زندان مي اندازد.
   
رييس سازمان عربي حقوق بشر در انگليس ادامه داد: صدها نفر از نخبگان اماراتي با ارسال طوماري براي مقامات كشور، خواستار اصلاحات سياسي شدند اما رژيم با هر گونه حركت سياسي با خشونت برخورد كرده و شماري از شخصيت هاي خواهان اصلاحات را به اتهام وابستگي به اخوان المسلمين به زندان انداختند. 

سلفيتي با بيان اين كه سازمانهاي بين المللي مدافع حقوق بشر تاكنون بارها خواستار آزادي زندانيان انديشه در امارات شده اند، تاكيد كرد: مقامات امارات به آنها اتهام هاي واهي وارد كرده و مي كوشند اين عده را تروريست هايي معرفي كنند كه دست به شورش و اقدامات تهديد كننده عليه امنيت كشور زده اند.
   
وي افزود: رژيم به جاي آنكه به مخالفان فرصت داده و با آنان به عنوان فعالان سياسي كه خواهان اصلاحات مسالمت آميز هستند، برخورد كند، با استفاده از دستگاه هاي امنيتي با خشونت با آنان رفتار مي كند و اين امر نيز باعث خشم شهروندان شده است.
  tt-26-19:06   

پربیننده ترین خبرها