سخنگوی ارتش یمن:

کنترل فرودگاه الحدیده در دست انصارالله است/ محاصره شدید مزدوران عربستانی در 6 کیلومتری فرودگاه

کنترل فرودگاه الحدیده در دست انصارالله است/ محاصره شدید مزدوران عربستانی در 6 کیلومتری فرودگاه
جمعه 1 تير 1397 - 10:05

سخنگوی ارتش یمن اعلام کرده، کنترل فرودگاه الحدیده 100درصد در دست ارتش وکمیته های مردمی است و مزدوران عربستانی در محاصره نیروهای ما قرار دارند.

العالم ـ یمن 

بنابر این گزارش "شرف لقمان" شب گذشته (پنحشنبه) به المیادین گفته که مزدوران عربستانی راهی ندارند و هرچه زودتر باید تسلیم شوند.
سخنگوی ارتش یمن با اشاره به برقراری امنیت 100 درصدی فرودگاه الحدیده توسط نیروهای یمنی خاطرنشان کرده، حمله ائتلاف سعودی به ساحل غربی خودکشی است.
لقمان فاش کرده که نیروهای مزدوران عربستانی هم اینک در محاصره شدید ارتش وکمیته های مردمی در 6 کیلومتری فرودگاه الحدیده قرار دارند.
وی خاطرنشان کرده، درگیری ها در ساحل غربی تقریبا تمام شده ومزدوران مسلح باید هرچه سریعتر خود را تسلیم نیروهای ما کنند.تحولات میدانی به سمت انهدام مراکز تجمع نیروهای مزدور عربستانی در منطقه پیش می رود.

محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن روز چهارشنبه در گفت وگو با العالم از فرودگاه الحدیده اعلام کرد که آنچه رسانه های سعودی و اماراتی و جریان عربی-غربی وابسته به آنها در مورد فرودگاه الحدیده طی دو روز اخیر در بوق و کرنا کرده اند دروغی بیش نیست.

العربیه، الحدث، اسکای نیوز و سایر رسانه های وابسته به ائتلاف سعودی مدعی شده اند که ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی بر فرودگاه الحدیده سیطره یافته است، این ادعا در حالی است که این شبکه ها حتی یک دقیقه تصویر زنده از این فرودگاه پخش نکرده اند.

پربیننده ترین خبرها