ممنوعیت ورود فعال زن بحرینی به مصر

ممنوعیت ورود فعال زن بحرینی به مصر
دوشنبه 6 شهريور 1391 - 06:20

فعال زن بحريني تأکيد کرد، دستگاه اطلاعاتي مصر به دليل فعاليتهاي سياسي و حقوقي مانع از ورودش به خاک اين کشور شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، "مریم الخواجه" تأکید کرد: مراحل ورود به مصر به صورت طبیعی انجام شد، ولی هنگام خروج از فرودگاه ناگهان یکی از نیروهای امنیتی از او خواست که منتظر بماند.

الخواجه افزود: این نیروی امنیتی از پاسخ به سئولات من درباره دلیل این ممنوعیت خودداری کرده و من را به افسر ارشد خود سپرد.

وی به روزنامه "المصری الیوم" گفت: سرانجام در پاسخ به سئوالم درباره دلیل این ممنوعیت، گفتند که من کاملا از ورود به مصر منع شده ام، و این تصمیم از سوی دستگاه اطلاعات و امنیت کشور اتخاذ شده.

الخواجه خاطرنشان کرد: پس از این مسأله تأکید کردم تا زمانی که از دلیل واقعی ممنوعیت ورود به مصر مطلع نشوم از جایم تکان نخواهم خورد .. در پاسخ افسر نگهبان به من گفت که دلیل این مسأله مربوط به امنیت کشور و دستگاه اطلاعات است و اختیاری در این زمینه ندارد.

این فعال زن بحرینی ادامه داد: وکیلم پس از حضور در فرودگاه، به من گفت که پلیس تهدید کرده اگر خاک مصر را ترک نکنم، به زور متوسل می شوند.

الخواجه خاطرنشان کرد: قصد نداشتم در مصر بمانم، بلکه هدف من سفر به آفریقای جنوبی بود و در بین راه تصمیم گرفتم با چند تن از دوستانم دیدار کنم.

الخواجه گفت: صد در صد مطمئن هستم که به دلیل فعالیتهای سیاسی و حقوقی از ورود به مصر منع شده ام.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها