جنیدی با رئیس سازمان همکاری قضایی اتحادیه اروپا دیدار کرد

جنیدی با رئیس سازمان همکاری قضایی اتحادیه اروپا دیدار کرد
شنبه 2 تير 1397 - 21:46

جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهوری کشورمان در ادامه سفر به هلند در مقر سازمان همکاری قضایی اتحادیه اروپا با «لادیسلاو هامران» رئیس این سازمان دیدار و گفت وگو کرد.

العالم- ایران / سیاسی

جنیدی در این ملاقات آخرین پیشرفت های کشورمان در زمینه مقابله با جرائم سازمان یافته را تشریح و اعلام آمادگی کرد نهادهای حقوقی ایران در این زمینه و سایر حوزه های حقوقی بین المللی با سازمان یاد شده همکاری خود را گسترش دهند. 

در این ملاقات هامران و مسئولین بخش های مختلف سازمان همکاری قضایی اتحادیه اروپا با تشریح فعالیت های مختلف سازمان، برخی برنامه های آتی این سازمان که امکان مشارکت متخصصان و کارشناسان ایرانی در آن وجود دارد را تشریح کردند.

همچنین در این نشست طرفین پیشنهادهایی در جهت تدوین و امضای برخی موافقتنامه های همکاری، نشست ها و برنامه های آموزشی و تبادل سفرهای حقوقی قضایی متقابل مطرح کردند و مقرر شد در این ارتباط به دیگر مراجع حقوقی و قضائی داخل کشور نیز اطلاع رسانی و هماهنگی های لازم صورت گیرد.

سازمان همکاری قضایی اتحادیه اروپا که از نهادهای مهم اروپایی در زمینه مقابله با جرائم سازمان یافته و فساد و نیز همکاری های تخصصی قضایی فرامرزی است با کشورهای غیر اروپایی نیز در حوزه های یادشده همکاری دارد.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها