نوبخت: دولت برای هرگونه سناریو اقتصادی آماده است

نوبخت: دولت برای هرگونه سناریو اقتصادی آماده است
يکشنبه 3 تير 1397 - 08:29

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده، دولت با اختصاص 384 هزار میلیارد تومان اعتبار، خود را برای مواجهه با هرگونه سناریو اقتصادی آماده کرده است.

العالم ـ ایران ـ اقتصادی

محمدباقر نوبخت شنبه شب در حاشیه نشست شورای اداری شهرستان پاکدشت در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرده، با دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری جلسات شورای عالی هماهنگی اقتصادی متشکل از نماینده سه قوه که تا کنون دو جلسه آن تشکیل شده، تصمیم های مناسبی اتخاذ و گزارش آن نیز به رهبری ابلاغ شده است.

سخنگوی دولت تاکید کرده، دولت هیچگاه ادعانداشته در شرایط کنونی جامعه به تنهایی قادر است امور را اداره کند بلکه همکاری بخش خصوصی و بویژه مردم همچنان که توانست نظام را در دوران جنگ تحمیلی و برهه های حساس سربلند سازد، این بار نیز این مشارکت می تواند کشور را به پیش ببرد و اداره کند.
نوبخت از تمامی افراد، بخش خصوصی و مردم دعوت کرد نظرات اجرایی و عملیاتی که در چارچوب سیاست های کلی نظام قابل اجراست را به دولت منتقل کنند تا از آنها استفاده شود.

وی گفته، دولت آماده است هر سیاستی که نیاز به اصلاح داشته باشد را بازنگری کند و روش های جایگزینی که برای مردم موثرتر باشد، انجام دهد.
نوبخت با اشاره به این که یکی از قدرت‌های بزرگ جهان ما را تهدید به تحریم کرده است، خاطرنشان کرده، نمی‌توانیم این تهدید بزرگ را نادیده بگیریم، امروز همه افراد وظیفه دارند کارها را به روز و بهنگام انجام دهند و آن را به آینده موکول نکنند.
سخنگوی دولت تأکید کرده، امروز جنگ اقتصادی علیه ملت ایران اسلامی در حال شکل گرفتن است و باید برای مقابله با آن ساز و کار مناسب اقتصادی را طراحی کنیم.
به گزارش ایرنا، وی همچنین از رسیدگی به وضعیت فاضلاب شهرستان پاکدشت، بررسی مشکلات بیمارستان زعیم، تأمین برق و رفع مشکلات شهرک صنعتی و نیز اجرای کمربندی جنوبی در جلسه شورای اداری این شهرستان خبرداد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها