لاریجانی: مجلس رهنمودهای رهبری را در بررسی قوانین لحاظ کند

لاریجانی: مجلس رهنمودهای رهبری را در بررسی قوانین لحاظ کند
يکشنبه 3 تير 1397 - 10:26

رییس مجلس شورای اسلامی از تمامی کمیسیون های تخصصی و نمایندگان خواست که فرمایشات هفته گذشته رهبر معظم انقلاب در دیدار با مجلسی ها را نصب العین قرار دهند و در بررسی قوانین و نظارت لحاظ کنند.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

علی لاریجانی در ابتدای جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از رهنمودها، ابراز محبت و مطالب بسیار مهم چهارشنبه گذشته حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار نمایندگان، مدیران و کارکنان مجلس افزود: رهنمودهای راهگشای ایشان برای همه نمایندگان، دیوان محاسبات و مرکز پ‍ژوهش های مجلس بسیار غنی و کارآمد بود.
وی ادامه داد: از همه کمیسیون های مجلس می خواهم که این فرمایشات را نصب العین خود قرار دهند و در بررسی قوانین و نظارت آن را لحاظ کنند.
رییس، نمایندگان و کارکنان مجلس شورای اسلامی چهارشنبه گذشته به مناسبت آغاز سال سوم مجلس دهم با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
تقاضای تشکیل کمیسیون فضای مجازی 
جلسه علنی صبح امروز مجلس با حضور 209 نماینده و به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.
امیر حسین قاضی زاده عضو هیات رییسه مجلس گفت: بررسی گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح یک‌فوریتی اصلاح ماده (1) قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی، بررسی گزارش کمیسیون مشترک مبنی رد لایحه یک فوریتی اصلاح بخشی از ساختار دولت و بررسی تقاضای عده ای از نمایندگان درمورد تشکیل کمیسیون ویژه فضای مجازی در دستور کار امروز مجلس قرار دارد.
وی افزود: نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز قرار است گزارش شور دوم کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه اصلاح قانون مبارزه با تأمین مالی تروریسم، گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مورد لایحه حفاظت از خاک و گزارش کمیسیون عمران مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه ساخت و ساز و هزینه‌ها و مدیریت نمایشگاه شهر آفتاب نحوه تغییر کاربری ها و واگذاری املاک شهرداری تهران به ویژه بوستان مادر را رسیدگی کنند.

پربیننده ترین خبرها