در پی پیروزی های گسترده در مقابل ائتلاف سعودی؛

تبریک شورای عالی سیاسی یمن به ارتش و کمیته های مردمی

تبریک شورای عالی سیاسی یمن به ارتش و کمیته های مردمی
دوشنبه 4 تير 1397 - 09:21

شورای عالی سیاسی در یمن، پیروزی های ارتش یمن و کمیته های مردمی در ساحل غربی و جبهه های دیگر در برابر متجاوزان سعودی را تبریک گفت.

العالمیمن

خبرگزاری یمن (سبأ) به نقل از یک منبع مسئول در شورای عالی سیاسی یمن از خیزش همه اقشار مردم یمن و درصدر آنان اهالی شریف تهامه برای دفاع از ساحل غربی و شهر الحدیده که به شکست توطئه های متجاوزان به سرکردگی امارات و عربستان سعودی دراجرای طرح استعماری خود در منطقه منجر شد، تمجید کرد.

منبع یاد شده افزود: اقدامات تجاوزکارانه متجاوزان سعودی در الحدیده و مناطق ساحل غربی علیه زیرساخت ها وخدمات، جنایت جنگی به شمار می رود.

این منبع مسئول در شورای عالی سیاسی یمن از سازمان ملل و دیگر نهادهای بین المللی خواست به مسئولیت ها و وظایف خود برای از بین بردن اثرات و خسارت های ناشی از آن که تهدیدی به فاجعه انسانی است، عمل کنند.

منبع یاد شده از مقاومت مردم یمن و مبارزه آنان و اقدامات شجاعانه نیروهای ارتش و کمیته های مردمی در نبرد کرامت و آزادسازی تا دستیابی به آزادی و استقلال و حاکمیت کامل در اراضی خود و بیرون راندن اشغالگران از خاک این کشور تمجید کرد.

منبع یاد شده، سکوت سنگین جامعه بین المللی و نهادهای مختلف آن درقبال کشتار مردم یمن و ویرانی این کشور از سوی متجاوزان سعودی را محکوم کرد.

این منبع همچنین اقدامات برخی از گروه های افراطی ازجمله حمله به آثار و مقبره های شهر زبید را محکوم کرد و ائتلاف متجاوز را مسئول گسترش افکار تروریستی تندروانه و حمایت از آنان دانست.
 

215

 

پربیننده ترین خبرها