امیر صباحی‌فرد از منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور بازدید کرد

امیر صباحی‌فرد از منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور بازدید کرد
دوشنبه 4 تير 1397 - 19:14

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) از منطقه پدافندی شمال شرق کشور بازدید کرد.

العالم _ ایران / سیاسی

امیر صباحی فرد فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) طی بازدید از منطقه پدافند هوایی شمال شرق(امام رضا«ع») با حضور در بخش های مختلف این منطقه پدافند هوایی، عملکرد و میزان آمادگی کارکنان و تجهیزات منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور را ارزیابی و از توان رزمی و عملیاتی این یگان ابراز رضایت کرد.

صباحی فرد در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: حفاظت از مرزهای هوایی کشور وظیفه‌ای است که همه یگانها و گروه‌های پدافند هوایی در سطح کشور مشغول به انجام آن هستند و تمامی مناطق پدافندی به صورت مداوم و بدون تعطیلی، آسمان کشور را رصد می کنند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) تصریح کرد: دو مولفه نیروی انسانی آموزش دیده و تجهیزات بومی باعث شده تا پدافند هوایی بتواند مأموریت خود را به شکل مناسبی انجام دهد.

وی در پایان یکی از وظایف اصلی مجموعه فرماندهی پدافند را توجه به نیروی انسانی دانست و افزود: کارکنان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران با ایثار و فداکاری از حریم هوایی کشور حفاظت می کنند.

امیر صباحی فرد در این سفر با حضور در منزل خانواده‌های پاسدار شهید حسین بهمدی و شهید رمضان علی نوشاد با خانواده‌های این شهیدان دیدار کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها