هلاکت دو فرمانده مزدور در حمله ارتش یمن

هلاکت دو فرمانده مزدور در حمله ارتش یمن
سه شنبه 5 تير 1397 - 10:03

دو تن از فرماندهان نیروهای مزدور به نام های سرهنگ "احمد بن عبد الله لحمر العقیلی" و سرگرد "خماش محمد خماش الادبعی" با آتش ارتش و کمیته های مردمی یمن به هلاکت رسیدند.

العالم - یمن

خبرنگار شبکه خبری العالم در یمن در گزارشی از کشته شدن سرهنگ "احمد بن عبد الله لحمر العقیلی"، فرمانده تیپ 153 پیاده مزدوران خبر داد؛ وی پیشتر در جبهه ناطع در حمله ارتش و کمیته های مردمی یمن مجروح شده بود.

منابع نظامی یمنی همچنین به خبرنگار العالم گفتند که یکی دیگر از فرماندهان مزدوران به نام سرگرد خماش محمد خماش الادبعی فرمانده گردان پنجم نیروهای ویژه در جبهه حرض با آتش ارتش و کمیته های مردمی یمن کشته شد.

توپخانه ارتش یمن دیروز مواضع نظامیان سعودی و مزدوران انها را زیر آتش گرفت همچنین یک دستگاه خودروی نظامی را با نارنجک هدف قرار داده و سرنشینان آن را کشتند.

یک منبع نظامی نیز اعلام کرد توپخانه ارتش یمن مواضع سعودی ها در منطقه ملقتی الحماد و العش را زیر آتش گرفتند.

در نجران نیز توپخانه نیروهای مشترک یمنی مواضع نظامیان سعودی و مزدوران آنها را در منطقه الدیس در هم کوبیده و تعدادی از آنها را مجروح کردند همچنین یک خودروی نظامی را در همین منطقه با نارنجک هدف قرار داده و سرنشینان آن را به هلاکت رساندند.

در همین راستا ستاد اطلاع رسانی جنگی یمن ویدیویی را از حمله به مواضع سعودی و تصرف آن و نیز دفع چند ضد حمله و تلفات سنگین مزدوران سودانی در مقابل گذرگاه علب در عسیر خبر داد.

208

پربیننده ترین خبرها