با حضور ظریف در فراکسیون مستقلین ولایی مجلس صورت گرفت؛

بررسی آخرین وضعیت مذاکرات برجامی با اروپا

بررسی آخرین وضعیت مذاکرات برجامی با اروپا
سه شنبه 5 تير 1397 - 09:57

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: آخرین وضعیت مذاکرات با اروپا درمورد برجام در جلسه صبح امروز (سه شنبه) این فراکسیون با حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه بررسی شد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

مهرداد لاهوتی به ایرنا گفته، رییس دستگاه دیپلماسی در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت گفت و گو با اروپا، آینده برجام و بدعهدی‌های آمریکا به نمایندگان ارائه کرد.
وی یادآور شد: ظریف با تشریح بدعهدی‌های آمریکا اعلام کرد که آنها به طور مستقیم اقتصاد ایران را نشانه گرفته‌ و به نوعی جنگ اقتصادی را آغاز کرده‌اند.
سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس خاطرنشان کرد: وزیر امور خارجه در این جلسه بیان کرد دشمنان انقلاب درصدد گسترش جنگ اقتصادی و نابودی ایران هستند و ما باید با تمام تلاش در مقابل آنها بایستیم.
لاهوتی افزود: ظریف در ادامه این جلسه بر تقویت روابط با همسایگان تاکید و اعلام کرد این موضوع در اولویت کار وزارت امور قرار دارد و این روابط در شرایط کنونی باید تقویت شود.
وی تصریح کرد: وزیر امور خارجه درباره حفظ ضوابط و چارچوب در مذاکره با اروپایی‌ها درباره برجام مسائلی را نیز مطرح و بیان کرد روسیه هم در جهت این روابط با اروپایی‌ها در حال مذاکره است.
فراکسیون اصولگرای مستقلین ولایی یکی از سه فراکسیون های سیاسی مجلس دهم است که کاظم جلالی ریاست آن را برعهده دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها