حمایت فلسطینیان از تیم ملی فوتبال ایران

حمایت فلسطینیان از تیم ملی فوتبال ایران
سه شنبه 5 تير 1397 - 16:51

شماری از فلسطینیان ساکن مناطق اشغالی و غزه و آوارگان فلسطینی در اردوگاه ها با انتشار عکس ها و ایجاد هشتگ در فضای مجازی حمایت خود را از تیم ملی فوتبال ایران اعلام کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

مردم فلسطین با نوشتن «همراه با تیم ایران» از جای جای فلسطین اشغالی گفتند که در رقابت های جام جهانی فوتبال 2018 روسیه طرفدار تیم ملی ایران هستند.

این اقدام در پاسخ به برخی فضاسازی روزهای گذشته مبنی بر اینکه «فلسطینیان با حمایت از تیم های عربی، ایران را دشمن خود خواندند» انجام شد.

بنابر مشاهدات عینی خبرنگار ایرنا، هواداران فلسطینی تیم ملی ایران در اردوگاه های «شتیلا» و «برج البراجنه» که در جنوب بیروت واقع شده اند نیز قابل توجه بودند.

این مردم مظلوم که هفتادمین سال آوارگی خود را سپری می کنند در این اردوگاه ها با وجود کمبود امکانات به تماشای فوتبال جام جهانی نشستند و در کنار تشویق تیم هایی مثل برزیل، آلمان و هواداری از «کریستین رونالدو» پرتغالی و «لیونل مسی»، علاقه خودشان را علاوه بر «محمد صلاح» مصری به تیم ملی ایران هم نشان دادند.

4 تیم عربی «مصر»، «تونس»، «مراکش» و «عربستان سعودی» در بین 32 تیم حاضر در جام جهانی بودند که بسیاری در کشورهای عربی از آنها حمایت کردند و کلیپ ها و تصاویر بسیاری در حمایت از این تیم ها در 22 کشور عربی جهان که در آسیا و آفریقا واقع شده است، منتشر شد.

در این میان برخی نیز در کشورهای عربی چون لبنان، فلسطین اشغالی، عراق، سوریه، بحرین، کویت و حتی عربستان طرفدار تیم ملی ایران بودند.

اما برخی سعی داشتند طرفداری از 4 تیم عربی را به گونه ای جلوه دهند که گویی همه جمعیت بیش از 400میلیونی کشورهای عربی با این طرفداری، دشمن ایران هستند.

پربیننده ترین خبرها