اشک تمساح وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای مردم ایران

اشک تمساح وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای مردم ایران
سه شنبه 5 تير 1397 - 17:06

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با سوءاستفاده از برخی مشکلات اقتصادی در ایران، ادعاهای مقام‌های آمریکایی و صهیونیستی درباره ایران را تکرار کرد.

العالم _ فلسطین اشغالی

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در صفحه مجازی خود با توسل به آنچه «دشواری‌های اقتصادی ایران» خوانده، اتهام‌زنی‌های بی‌اساس صهیونیست‌ها علیه ایران را تکرار کرد.

«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در توئیتر و فیس بوک خود به زبان فارسی مطلبی ضد ایرانی منتشر و در ادعاهایی درباره سیاست داخلی و خارجی ایران مطرح کرد.

وزیر جنگ رژیمی که طبق گزارش‌ها دستش به خون دانشمندان هسته‌ای ایران آغشته است و از هیچ تلاشی برای ضربه به منافع ایران دریغ نکرده، در این مطلب چهره حق به جانب و دلسوز برای مردم ایران به خود گرفت.

او خطاب به مردم ایران نوشته است: «آیا می‌دانید پول شما به کجا می‌رود؟»

وزیر جنگ فلسطین اشغالی سپس ادعاهایی را درباره کمک‌های مالی ایران به سوریه، حزب‌الله لبنان و دیگر گروه‌های مقاومت در عراق و یمن را تکرار کرد.

این ادعاهای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در حالی مطرح می‌شود که این روزها عده‌ای با سوءاستفاده از فضای اتراضات اقتصادی گروهی از مردم، شعارهایی را در خصوص حضور ایران در برخی کشورهای منطقه مطرح می‌کنند. این شعارها، کاملا با این توئیت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و همچنین خواسته‌های 12گانه وزیر خارجه آمریکا از ایران پس از خروج این کشور از برجام هم‌خوانی دارد.

وی سپس بلافاصله تلاش کرده که این ادعاهای بی اساس را به مشکلات اقتصادی داخلی ایران پیوند بزند؛ کاری که در بهترین حالت می‌توان آن را «ریختن اشک تمساح » تعبیر کرد.

پیش از این، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز در خصوص مشکل آب در ایران، مدعی ارائه راه‌حل شده بود!

پربیننده ترین خبرها