برانکو: فردا به فدراسیون می‌روم و مشتم را روی میز می‌کوبم!

برانکو: فردا به فدراسیون می‌روم و مشتم را روی میز می‌کوبم!
سه شنبه 5 تير 1397 - 23:16

برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیسی ها در میان خبرنگاران به صحبت پرداخت.

العالم - ایران - ورزشی

سرمربی پرسپولیسی‌ها در پاسخ به سوال اول خبرنگاران درباره شرایط پرسپولیس گفت: قبل از هر چیز مایلم درباره تمرینات آماده سازی خودمان حرف بزنم. ما چهارمین سیکل تمرینات مان را فردا به اتمام می رسانیم  و بعد از آن به کرواسی سفر می کنیم. امروز هم اولین بازی دوستانه خود را انجام دادیم و همه سلامت هستند جز شجاع خلیل زاده که یک مقدار گردن درد دارد. کمال هم کمی گلودرد داشت که بهتر شد. همه بازیکنان تحت فشار کار می کنند. من از شرایط راضی و بسیار خوشبین در انتظار آغاز مسابقات لیگ، سوپرجام و لیگ قهرمانان آسیا هستم. 

برانکو درباره درخشش دو بازیکن ملی پوش این تیم  و احتمال جدایی آنها گفت: بسیار خوشحالم آنها توانایی خود را نشان دادند و قطعا مشتری های خودشان را پیدا خواهند کرد. بیرانوند با ما قرارداد دارد و نمی تواند برود اما وحید امیری را سعی می کنیم نگه داریم. 

به گزارش "ورزش سه"،سرمربی پرسپولیس درباره احتمال حضور سروش رفیعی در پرسپولیس هم گفت: سروش بازیکن ماست و در پرسپولیس اثر خوبی از خود به جا گذاشته. بهرحال اگر ایشان هم علاقه داشته باشد ما هم آمادگی داریم او را جذب کنیم اما نیم فصل اول نمی تواند در کنار ما باشد. ایشان برنامه هایی برای قطر دارد و باید ببینیم چه اتفاقی می افتد اما اگر بشود بیاید واقعا خوشحال خواهیم شد. 

برانکو درباره لزوم استراحت دادن به بازیکنان ملی پوش این تیم و تاثیر این موضوع در آرامش آنها گفت: ممکن است این مساله روی آمادگی آنها برای شروع مسابقات تاثیر بگذارد ولی ما چاره ای جز این نداریم که به آنها پانزده روز استراحت دهیم. 

سوال بعدی از برانکو درباره بدبینی سرمربی تیم ملی به وضعیت آمادگی بازیکنان شاغل در لیگ داخلی بود که در جام جهانی عکس آن ثابت شد. سرمربی پرسپولیسی ها پاسخ داد: احتمالا آقای کی روش آن طور که باید نگاه دقیقی نداشته است. من بهترین بازیکنان تیم ملی را امید ابراهیمی، چشمی، حسینی، امیری و بیرانوند دیدم. بازیکنانی که همگی از لیگ ایران بودند. 

خبرنگاران سپس از برانکو پرسیدند که آیا خبر دارد که کی روش در یک مصاحبه تاکید کرده می ترسد برانکو، قلعه نویی و کرانچار برنامه های تیم ملی را به هم بزنند. برانکو با شنیدن این سوال برآشفت و گفت: ما کجا در برنامه تیم ملی دخالت کرده ایم؟ من نمیفهمم. کرانچار که الان در کرواسی است و فردا به ایران می آید. من و قلعه نویی هم که در باشگاه های خودمان مشغول هستیم. من نمی دانم کجا دخالت می کنیم! ما در حال تمرین دادن تیم های خودمان هستیم، نه تیم ملی. 

او در خصوص اینکه کی روش گفته فدراسیون از برانکو میترسد و ممکن است او بتواند با صحبت هایش برنامه های تیم ملی را تعطیل کند، افزود: من نمی دانستم انقدر قوی هستم. حالا خیلی به خودم افتخار می کنم که این اندازه قدرت دارم و می توانم چنین کاری بکنم. خوب شد کی روش این را گفت تا من بدانم. فردا به فدراسیون می روم و با مشت روی میز می کوبم.

خبرنگار از سرمربی پرسپولیس پرسید: برانکو فاصله‌ای با نیمکت کرواسی نداشت. اما از این که به این تیم نرفته و نتواسته با کروات ها در جام جهانی بدرخشد پشیمان نیست؟
برانکو جواب داد: الان هم از دو تیم ملی پیشنهاد دارم و منتظر جواب من هستند. اما دوست دارم در باشگاه کار کنم.

وی در خصوص سوپر جام و عدم حضور استقلال در این بازی گفت: نمی دانم خبر ندارم. من فقط آن برنامه‌ای که اعلام شده است را نگاه می‌کنم. اما از انجایی که آقای کی‌روش گفته من قوی‌تر از شفر هستم به فدراسیون می روم تا ببینم چه خبر است.

سرمربی پرسپولیس در خصوص عملکرد خوب تیم ملی کرواسی تا به اینجای جام جهانی 2018 گفت: کرواسی یک تیم عالی و مربی خیلی خوب دارد البته انتظار داشتیم که کرواسی از این مرحله عبور کند؛ اما به هر حال بعد از این همه چیز باز است و هر امکانی وجود دارد. بر چه اساسی پرتغال باید از کرواسی یا حتی ایران تیم بهتری باشد؟ این تیم به جز رونالدو بازیکن شاخصی ندارد. کرواسی بازیکنان خیلی عالی دارد و یک تیم قوی هستند که سرمربی موفق شده آنها را جمع کند. مربیان کروات از جمله نیکو کواچ که در جام حذفی مقابل بایرن به قهرمانی رسید، ایوان لکو قهرمان بلژیک شده، کلافوریچ در لیگ و جام حذفی لهستان قهرمان شده، ایگور پیشچان در لیگ و جام حذفی اسلوونی به قهرمانی رسیده و زوران مامیچ هم در لیگ و حذفی امارات اول شده است. برانکو ایوانکوویچ هم که قهرمان لیگ ایران شده است. یک کشور پیدا کنید که این همه قهرمانی در یک سال داده باشد. حالا اسپانیایی، پرتغالی، آلمانی یا هرچه. کشور ما 6 قهرمان در کشورهای مختلف داشته است. اسنیشکوویچ هم به عنوان یک کروات قهرمان بوسنی شده است.

ورزش3

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها