واعظی: روحانی امروز در سالن اجلاس سران با مردم صحبت می‌کند/ با هدف پویایی، تغییر در کابینه خواهیم داشت

واعظی: روحانی امروز در سالن اجلاس سران با مردم صحبت می‌کند/ با هدف پویایی، تغییر در کابینه خواهیم داشت
چهارشنبه 6 تير 1397 - 13:36

رییس دفتر رییس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور از وزرا خواستند که با مردم صحبت کنند و امروز بعد از ظهر هم در جلسه‌ای با مسئولان دولت در سالن اجلاس سران با مردم صحبت می‌کند.

العالم - ایران / سیاسی

سیدمحمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: آقای رئیس جمهور از وزرا خواستند که با مردم صحبت کنند، امروز بعد از ظهر هم در جلسه ای با مسئولان دولت در سالن اجلاس سران با مردم صحبت می‌کنند.

واعظی همچنین گفت: هفته آینده بعد از بازگشت رئیس‌جمهور از اتریش و سوییس هم برنامه دیگری برای صحبت آقای روحانی با مردم می‌گذاریم.

رئیس‌ دفتر رئیس‌جمهور تصریح کرد: در این دولت با هدف پویایی، تغییر در کابینه خواهیم داشت.

وی در ادامه عنوان داشت: به هیچ وجه الان بنای ما بر عضویت در FATF نیست؛ یک اشتباهی که رخ می‌دهد این است که در دولت دهم لوایحی به مجلس داده‌اند؛ این لوایح پیش رفته و الان نوبت تصویب لوایح است

واعظی خاطرنشان کرد: این لوایح با FATF متفاوت است، پس صراحتاً نظر دولت این است که به هیچ وجه ما اعلامی برای عضویت در FATF نداریم و دنبال آن هم نیستیم، اما الان فکر می‌کنیم این لوایح که در دولت قبل داده شده است،  ضروری است.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: هر هفته رییس‌جمهور با رهبر معظم انقلاب دیدار دارند و دیروز هم دیدار کردند و در این مورد هم صحبت شد.

پربیننده ترین خبرها