جنایت وحشتناک دیگر از ائتلاف سعودی در یمن/ سوزاندن آوارگان در مینی بوس + تصاویر و فیلم (+18)

چهارشنبه 6 تير 1397 - 15:39

جنگنده های سعودی - اماراتی در ادامه جنایت های خود علیه مردم یمن روز گذشته با حمله به یک دستگاه اتوبوس حامل آوارگان یمنی در استان الحدیده در غرب یمن، 20 شهروند این کشور را به خاک و خون کشیدند.

العالم - یمن

شبکه المسیره تصاویر و فیلمی از جنایت عربستان سعودی در الحدیده منتشر کرده است؛ حمله روز گذشته ائتلاف سعودی به اتوبوس آوارگان به شهادت و مجروحیت بیش از 20 یمنی ختم شد، این مینی بوس در مسیر مابین دو منطقه «الجراحی» و «زبید» مورد هدف جنگنده های سعودی قرار گرفته است.

در برخی از تصاویر دیده می شود در اثر این حمله وحشیانه برخی از قربانیان به طور کامل سوخته و تنها اسکلت آنها باقی مانده است، شناسایی 3 قربانی این حادثه امکان پذیر نیست.

حملات متجاوزان به الحدیده تاکنون موجب آوارگی حدود 5 هزار خانواده شده است.

ائتلاف کشورهای عربی به سرکردگی عربستان و امارات از چهارشنبه 23 خرداد 1397 با وجود هشدارهای بین المللی درباره وخامت اوضاع انسانی در یمن، حملات گسترده ای را برای اشغال بندر الحدیده در غرب این کشور آغاز کرد که تاکنون با مقاومت نیروهای ارتش و کمیته های مردمی این کشور عایدی برای متجاوزان نداشته است.

بندر الحدیده در سواحل دریای سرخ در غرب یمن قرار دارد و تنها گذرگاه ورودی کمک های انسانی به این کشور به شمار می رود و نیروهای متجاوز سعی دارند به هر قیمتی شده این منطقه را اشغال کنند.

پیروزی های تازه ارتش و کمیته های مردمی در بندر الحدیده و قطع برخی خطوط ارتباطی نیروهای متجاوز ائتلاف به یمن، باعث درماندگی سعودی ها و اماراتی ها شده است.

پربیننده ترین خبرها