آلمان صفر- کره جنوبی 2/تکرار تاریخ پس از 80 سال برای ژرمن ها!

چهارشنبه 6 تير 1397 - 19:57

کره جنوبی در عین ناباوری موفق شد دو گل در دقایق پایانی به آلمان بزند و موجب حذف مانشافت‌ها از جام جهانی شود.

العالم - گوناگون

تیم ملی آلمان که موفق شده بود قهرمانی در جام جهانی 2014 برزیل را جشن بگیرد، امسال شروع ناامید کننده‌ای با شکست یک بر صفر مقابل مکزیک داشت ولی در دیدار اخیرش توانست با گل دقایق پایانی تونی کروس از تساوی نجات پیدا کند و به پیروزی برسد، اما آنها امروز که به مصاف کره جنوبی رفتند، امید بسیاری داشتند تا بتوانند این تیم آسیایی را حداقل با تفاضل دو گل شکست دهند و بدون توجه به نتیجه بازی همزمان مکزیک و سوئد، راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند، اما بدترین پایان ممکن برای آنها رقم خورد. این دومین بار در ادوار جام جهانی است که آلمان در مرحله گروهی حذف می‌شود. 

نخستین مرتبه در سال 1938 آلمان نتوانست به مرحله بعدی صعود کند.

با توجه به پیروزی سوئد در دیدار همزمان برابر مکزیک و 6 امتیازی شدن این دو تیم، یواخیم لوو که تیمش را در آستانه حذف از جام جهانی می‌دید، تعویض‌های هجومی انجام داد ولی حملات آنها یکی پس از دیگری بی‌ثمر بود و بی‌دقتی بازیکنان آلمان در زدن ضربات آخر موجب شد تا کره جنوبی که تیم سر سخت و خوبی نشان داده بود، دو گل در دقایق تلف شده نیمه دوم توسط کیم یونگ وون و سون هئونگ مین بزنند تا بزرگترین شگفتی جام جهانی 2018 را با پیروزی 2 بر صفر مقابل آلمان و حذف مانشافت‌ها از این رقابت‌ها به نام خود ثبت کنند.

جام جهانی 2018 روسیه؛ گروه F
چهارشنبه: 97/04/06 ؛ ساعت 18:30
استادیوم: کازان آرنا/
داور: مارک گیگر(آمریکا)؛ کمک‌ها: جو فلچر(کانادا)، فرانک اندرسون(آمریکا) و خولیو باسکونان(شیلی)/ کمک داور ویدئویی: دنی مک‌کلی(هلند)

ترکیب تیم ملی آلمان

مانوئل نویر، ماتس هوملس، نیکلاس سوله، جاشوا کیمیچ، یوناس هکتور، سامی خدیرا، تونی کروس، لئون گورتزکا، مارکو رویس، مسوت اوزیل و تیمو ورنر.


سرمربی: یواخیم لوو

ترکیب تیم ملی کره جنوبی


جو هیوون وو، یون یانگ سون، کیم یونگ وون، لی یونگ، هانگ چول، جانگ وو یونگ، جانگ هیون سو، لی جائه سونگ، مون سئونگ مین، کو جائه چول و سون هئونگ مین.


سرمربی: شین تائه یونگ

ورزش سه

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها