ائتلاف ۱۴ فوریه: دولت بحرین، آمریکا و انگلیس مسئول جان آیت‌الله عیسی قاسم هستند

ائتلاف ۱۴ فوریه: دولت بحرین، آمریکا و انگلیس مسئول جان آیت‌الله عیسی قاسم هستند
چهارشنبه 6 تير 1397 - 20:12

ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه تأکید کرد که دولت بحرین مسئول وخامت حال آیت‌الله عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب این کشور است.

العالم-بحرین

ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه در بیانیه خود آورده است که دولت آمریکا شریک مستقیم جنایت هدفمند علیه آیت‌الله عیسی قاسم و تمامی جنایت‌ها علیه ملت بحرین است.

در بیانیه مذکور آمده است که آمریکا طی سال‌های گذشته و از زمان آغاز انقلاب ۱۴ فوریه در سال ۲۰۱۱ تا به امروز رفتار یک بام و دو هوای خود را ثابت کرده و بر اساس منافع اقتصادی خود به پادشاه بحرین نیز چراغ سبز برای ارتکاب جنایت‌های خونین علیه ملت این کشور اعطا کرد.

بنابر گزارش وبگاه «اللؤلؤه»، ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه همچنین تأکید کرد که انگلیس نیز همانند آمریکا در تمامی جنایت‌های پلید دولت بحرین شریک بوده و حامی طرح‌های پست و پلید آن علیه ملت این کشور است و از آل خلیفه حمایت سیاسی بعمل آورده و اطلاعات امنیتی برای سرکوب تحرکات مسالمت‌آمیز و شکنجه زندانیان را در اختیار دولت بحرین قرار می‌دهد.

منابع خبری در بحرین بامداد دوشنبه از وخامت حال شیخ عیسی قاسم و انتقال وی به بیمارستان خبر دادند. مرکز حقوق بشر بحرین با تایید این خبر اعلام کرد که شیخ عیسی قاسم ساعت ۰۹:۳۵ شامگاه یکشنبه به بیمارستان منتقل شد. 

این مرکز توضیح داد که شیخ عیسی قاسم از حدود ۴۰۰ روز پیش در اقامت اجباری است و دولت تحت تدابیر شدید امنیتی، اجازه درمان (کافی و به موقع) را نمی‌دهد.

فارس

پربیننده ترین خبرها