تظاهرات میلیونی در صنعا؛ تاکید بر وحدت یمنی ها در مقابله با دشمن

تظاهرات میلیونی در صنعا؛ تاکید بر وحدت یمنی ها در مقابله با دشمن
جمعه 8 تير 1397 - 18:09

شمار زیادی از اهالی یمن در میدان باب الیمن صنعا در راهپیمایی "ساحل مسئولیت همه است" برای تقویت پایداری اهالی تهامه و تاکید به همبستگی ملت یمن در برابر ائتلاف متجاوز سعودی آمریکایی شرکت کردند.  

العالمیمن  

کمیته برگزار کننده راهپیمایی با انتشار بیانیه ای ضمن تاکید بر اهمیت شرکت در راهپیمایی محکومیت جنایات متجاوزین و تاکید بر همبستگی مردم یمن در برابر افزایش حمله به مناطق ساحل غربی، از مردم یمن شرکت گسترده در آن را خواستار شده بود.

شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود از شعارهای اصلی راهپیمایی میلیونی در صنعاء است.

این راهپیمایی در محکومیت عملیات اخیر نظامی سعودی و ائتلافش علیه الحدیده برگزار شده و تأکیدی بر انسجام ملت یمن در مقابله با تجاوز است .

صنعا دیروز نیز صحنه برگزاری تجمعی بود که سازمانهای جامعه مدنی و نهادهای مدنی یمنی بود و از سازمان ملل متحد خواستند برای متوقف کردن این تجاوز اقدام مؤثری انجام دهد.

احمد عبد الرحمن رئیس دفتر المیادین در صنعا گفت راهپیمایی امروز در امتداد راهپیمایی ها و تجمعات مردمی و قبیله ای است که در تعدادی از استانهای یمن از جمله استان و شهر الحدیده برگزار شده است .

مردم در تجمعات حملات به الحدیده و بندر راهبردی آن را محکوم کردند. راهپیمایی امروز نیز به دعوت کمیته برگزار کننده راهپیمایی ها برگزار می شود . راهپیمایی امروز با عنوان پاسخ به ندای ساحل غربی و نبرد ساحل غربی نبرد همه یمنی هاست برگزار شده است .

توده های گسترده ای از یمنی ها حتی از استانهای دیگر به صنعا آمده اند تا در این راهپیمایی شرکت کنند.

206

پربیننده ترین خبرها