کمدینی که با یک تماس تلفنی ترامپ را سر کار گذاشت!

کمدینی که با یک تماس تلفنی ترامپ را سر کار گذاشت!
شنبه 9 تير 1397 - 10:59

یک کمدین می‌گوید توانسته است پس از چندین بار تماس با کاخ سفید و معرفی خودش به جای یک سناتور دموکرات، سرانجام با دونالد ترامپ تلفنی صحبت کند.

العالم _ آمریکا

به گزارش العالم به نقل از واشینگتن پست یک کمدین می‌گوید توانسته است پس از چندین بار تماس با کاخ سفید و معرفی خودش به جای یک سناتور دموکرات، سرانجام با دونالد ترامپ تلفنی صحبت کند. این تماس تلفنی مضحک بار دیگر ناکارآمدی دولت ترامپ را در تضمین امنیت ارتباطات و مکالمات وی در کانون توجه قرار داده است.

"جان مِلِندِز" طنزپرداز مشهوری است که در این مکالمه خودش را "رابرت مِنِندِز" -- سناتور دموکرات از ایالت نیو جرسی -- معرفی می‌کند و با ترامپ که در هواپیما حضور دارد چندین دقیقه به گفتگو می‌نشیند.

ترامپ در این مکالمه که صدای آن نیز در اینترنت منتشر شده است، ابتدا به سناتور منندز به دلیل پیروزی در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات تبریک می‌گوید. ترامپ در این خصوص می‌گوید: «شرایط بسیار بسیار دشواری را پشت سر گذاشتی و فکر نمی‌کنم اوضاع چندان عادلانه بود. اما به هر جهت تبریک می‌گویم.»

آن‌ها سپس درباره سیاست مهاجرتی و انتخاب قاضی دیوان عالی صحبت می‌کنند.

این اتفاق یک ماه پس از آن رخ داد که بر اساس چندین گزارش، استفاده ترامپ از تلفن‌های همراه ممکن است او را در معرض تهدیدهای امنیتی قرار دهد.

ملندز روز جمعه در مصاحبه‌ای با سی‌ان‌ان اعلام کرد از این که توانسته است به آسانی با رئیس‌جمهور آمریکا صحبت کند شگفت‌زده شده است. او در این خصوص گفت: «ببینید... این کار را برای جنبه طنزش انجام دادم چون یک کمدین هستم. باور نمی‌کنم توانسته باشیم در 90 دقیقه با جرد کوشنر و دونالد ترامپ در هواپیما صحبت کنیم.»

پربیننده ترین خبرها