سخنگوی وزارت امور خارجه:

بسته پیشنهادی اتحادیه اروپا به ایران ارائه نشده است

بسته پیشنهادی اتحادیه اروپا به ایران ارائه نشده است
شنبه 9 تير 1397 - 15:39

 سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تاکنون بسته پیشنهادی اتحادیه اروپا با طرف ایرانی ارائه نشده است و کشورهای اروپایی در حال آخرین رایزنی ها برای ارائه پیشنهادات خود هستند.

ایران - العالم / سیاسی

به نقل از مرکز دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه ،در پی انتشار اخباری مبنی بر ارائه بسته پیشنهادی اتحادیه اروپا در حمایت از برجام از قول خانم فدریکا موگرینی نماینده عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا،«بهرام قاسمی» ضمن عدم تایید این خبر اظهار داشت: تاکنون بسته پیشنهادی اتحادیه اروپا به طرف ایرانی ارائه نشده و کشورهای اتحادیه اروپا در حال آخرین رایزنی ها برای ارائه پیشهادات خود هستند که قطعاً پس از دریافت این بسته پیشنهادی موضوع اعلام و بررسیِ مفاد آن آغاز خواهد شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: جمهوری اسلامی ایران پس از بررسی دقیق این پیشنهادات و بر اساس منافع ملی و مصالح کشور در خصوص آن و نیز حضور یا عدم حضور خود در برجام تصمیم لازم را اتخاذ خواهد کرد.مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از تصویب یک بسته حمایتی از ایران در راستای ادامه اجرای برنامه جامع اقدام مشترک خبر داد.
به گزارش ایرنا ،برخی رسانه ها امروز از قول فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از تصویب بسته حمایتی اتحادیه اروپا در راستای تضمین منافع ایران خبر داده و اعلام کردند طی دو روز آینده مفاد این بسته حمایتی تسلیم مقامات ایران می‌شود.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها