وداع تلخ مسی از جام با قضاوت فغانی

وداع تلخ مسی از جام با قضاوت فغانی
شنبه 9 تير 1397 - 20:39

تیم ملی فرانسه مقابل آرژانتین به پیروزی رسید تا قاطعانه به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند و مسی و یارانش به خانه بازگردند.

العالم - ورزشی

تیم‌های آرژانتین و فرانسه از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 18:30 در ورزشگاه کازان آرنا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه پرگل 4 بر 3 به نفع خروس ها به پایان رسید و لیونل مسی و یارانش خیلی زود از این رقابت ها وداع کردند.

گل‌ها: گریژمان(11) پاوارد (57)، ام‌باپه (64) و (68) برای فرانسه- دی ماریا(41)،مرکادو(48) آرژانتین و آگوئرو (3+90)

داور: علیرضا فغانی از کشور ایران

اخطارها: روخو، ماسکرانو، تاگلیافیکو، بانگا و اوتامندی(آرژانتین)-ماتویدی-پاوارد و ژیرو(فرانسه).

اخراج: 

ترکیب آرژانتین: آرمانی، مرکادو، تاگلیافیکو، ماسکرانو، روخو(45-فازیو)، اوتامندی، بانگا، دی ماریا، پرز(64-آگوئرو)، پاون(74-مزا)و مسی.

ترکیب فرانسه: لوریس، پاوارد، واران، اومتیتی، هرناندز، پوگبا، کانته، ماتویدی(74-تولیسو)، گریژمان(82-فقیر)، ژیرو و امباپه(89-توین).

شرح نیمه اول

بازی در نیمه اول به صورت متعادل در حال پیگیری بود که در دقیقه 11 بازی ام باپه با یک حرکت انفجاری وارد محوطه جریمه شد و مارکوس روخو با بی تجربگی روی جوان فرانسوی‌ها خطا کرد تا علیرضا فغانی داور شایسته کشورمان بی درنگ نقطه پنالتی را نشان دهد و روخو نیز کارت زرد گرفت. گریژمان پنالتی خروس ها را با یک ضربه فنی زیبا به گل تبدیل کرد تا فرانسه یک بر صفر جلو بیفتد.

در ادامه آنخل دی ماریا، ستاره آلبی سلسته در دقیقه 41 بازی پشت محوطه جریمه فرانسه یک موقعیت عالی به دست آورد و با یک شوت سرکش دروازه لوریس را به زیبایی تمام باز کرد تا بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی به پایان برسد.

شرح نیمه دوم

نیمه دوم را آلبی سلسته بهتر آغاز کرد و خیلی زود مزد بازی بهتر خود را با حرکت لیونل مسی گرفت. فوق ستاره آرژانتینی‌ها پشت محوطه جریمه یک موقعیت پیدا کرد و ضربه کات دار خود را روانه دروازه خروس‌ها کرد و در میانه راه به مرکادو برخورد کرد و جهت توپ عوض شد و درون دروازه فرانسه قرار گرفت تا آرژانتین با نتیجه 2 بر یک پیروز میدان باشد.

اما این پایان کار نبود و فرانسوی‌ها خیلی زود به بازی برگشتند و در دقیقه 57 پاوارد با یک شوت زیبا دروازه آلبی سلسته را باز کرد تا بازی به تساوی 2 بر 2 کشیده شود. ام باپه در دقیقه 64 بازی در محوطه جریمه یک فرصت خوب به دست آورد و از ضعف مدافعین آلبی سلسته استفاده کرد و دروازه آرژانتین را باز کرد. خروس ها دست بردار نبودند و ام باپه دوباره در دقیقه 68 با یک حرکت انفجاری دروازه آلبی سلسته باز کرد تا آب سردی بر پیکره یاران مسی ریخته شود.

آگوئرو در دقیقه 3+90 هم موفق به گلزنی شد تا بازی 4 بر 3 شود و دقایق پایانی بسیار حساس و خشن پیگیری شود. در نهایت این نتیجه تا پایان باقی ماند تا فرانسه راهی مرحله بعد شود.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها