ادامه خاموشی‌ها در تهران درصورت عدم صرفه‌جویی

چهارشنبه 13 تير 1397
07:57
ادامه خاموشی‌ها در تهران درصورت عدم صرفه‌جویی فرماندار تهران با تاکید بر لزوم کاهش 10 درصدی مصرف برق در تهران افزود: اگر شهروندان این کاهش 10 درصدی را در دستورکار قرار ندهند ناگزیر خاموشی ها در تهران ادامه خواهد داشت.

العالم- ایران/ سیاسی  

عیسی فرهادی گفت: به هیچ عنوان دلمان نمی‌خواهد در این فصل شاهد قطعی برق باشیم؛ اما نیاز است شهروندان تهرانی تنها 10 درصد از مصرف برق خود را کاهش دهند تا خاموشی نداشته باشیم.

وی افزود: هنگامی که شهروندان در این صرفه جویی همکاری نمی‌کنند طبیعتا ناچار هستیم محله به محله قطعی برق را داشته باشیم تا مردادماه هم به اتمام برسد.

فرماندار تهران ادامه داد: از همه شهروندان تهرانی تقاضا می‌کنم هر خانوار تنها 10 درصد در مدت 50 روز، صرفه جویی را مدنظر قرار دهند و به جای استفاده از 10 لامپ از 6 لامپ استفاده کنند تا این پیک مصرف برق را در فصل گرم سال سپری کنیم. مشکل کلی برای برق وجود ندارد و تنها مشکل استفاده زیاد در پیک مصرف است 10 درصد مشکل داریم که با همکاری شهروندان قابل حل است؛ در غیر این صورت ناگزیریم به قطع برق محله‌ای در تهران همانند شرایط فعلی ادامه دهیم.

0% ...

آخرین اخبار

وام یک میلیارد دلاری بانک بریکس به آفریقای جنوبی برای نوسازی زیرساخت‌های خدمات شهری


پزشکیان با رئیس‌جمهور پاکستان دیدار کرد


حماس: اسرائیل به‌دنبال تحمیل ساختار سیاسی جدید در غزه است


دیدار فرمانده ارتش پاکستان با پزشکیان


توافق ایران و عمان بر سر گفتگو از طریق کارگروه مشترک درباره مدیریت هرمز


استان تهران ۱۳ و ۱۴ تیر تعطیل شد


بیانیه حزب الله لبنان در خصوص حملات جدید رژیم صهیونیستی


پزشکیان وارد اسلام‌آباد شد


عراقچی وارد اسلام‌آباد شد


دلیل ترس رژیم صهیونیستی از ناوگان آزادی چیست؟