برای نخستین بار منتشر شد؛

صحنه هایی از عملیات یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن + فیلم

پنج‌شنبه 14 تير 1397 - 09:13

ستاد تبلیغات جنگ یمن به تازگی و برای نخستین بار صحنه هایی از عملیات یگان پهپاد ارتش و کمیته های مردمی یمن را که علیه تجمعات اشغالگران و مزدوران وابسته به آنان در ساحل غربی انجام شد منتشر کرد.

العالم - یمن

این تصاویر و کلیپ ها نشان می دهد که یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن هواپیمای «راصد» را برای رصد کردن تحرکات و تجمعات اشغالگران و مزدوران وابسته به آن را به منطقه ساحل غربی فرستادند.

این هواپیمای بدون سرنشین پس از رصد کردن تجمع بزرگ متجاوزان و مزدوران وابسته به آن می بینیم که یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن هواپیمای « قاصف » را که ماموریت آن رصد و بمباران اهداف دشمن است به پرواز در می آورند و به منطقه اعزام می کنند. این هواپیما فورا به سوی موقعیت رصد شد حرکت می کند و محل تجمع اشغالگران و مزدوران را با چندین گلوله و راکت هدف قرار می دهد.

یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن سپس پهپاد راصد را برای حصول اطمینان از نابودی هدف مد نظر به منطقه اعزام می کند. این پهپاد حجم خسارت هایی که بر مزدوران و متجاوزان در این حمله وارد شده است را ثبت و مشخص می کند.

یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن توانسته است معادلات را برهم بزند و معادلات جدیدی در روند نبردها در ساحل غربی ایجاد کند.

پربیننده ترین خبرها