فراخوان برای مشارکت درجام جهانی 2018 یمن

فراخوان برای مشارکت درجام جهانی 2018 یمن
پنج‌شنبه 14 تير 1397 - 13:19

فعالان شبکه های اجتماعی هشتگی را با نام «جام جهانی در یمن» برای تشریح و تبیین تحولات این کشور به راه انداختند تا جنایات نسل کشی که ائتلاف متجاوز به یمن در سایه سکوت محافل بین المللی و مدعیان دفاع از حقوق بشر و در سایه سرگرم بودن جهانیان به جام جهانی روسیه مرتکب شده اند فاش کنند. فعالان شبکه های اجتماعی همچنین خواستار ایجاد یک توفان توئیتری شدند.

العالم - یمن

این فعالان از همه مسلمانان و آزادگان جهان خواست به طور گسترده در این هشتگ مشارکت کنند و حمایت خود را از مردم مظلوم یمن که بیش از سه سال است هدف حمله وحشیانه و ظالمانه ائتلاف متجاوز به یمن قرار دارند اعلام کنند متجاوزانی که از حمایت های گسترده آمریکا ؛ انگلیس ؛ فرانسه و رژیم صهیونیستی برخوردارند.

دولت یمن به ریاست عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری خود همزمان با آغاز جام جهانی در روسیه حمله به ساحل غربی در یمن تحت پشتیبانی ائتلاف متجاوز اعلام کرد و متجاوزان از این رویداد تاریخی در روسیه برای مرتکب شدن جنایت در حق ملت یمن بهره برداری کردند.

جام جهانی روسیه در سایه ادامه جام دیگری در یمن آغاز شد تا جایی که برخی از کشورهای عربی در چارچوب ائتلافی تحت حمایت کشورهای غربی تجاوز گسترده ای را علیه یمن آغاز کردند تجاوزی که بیش از سه سال است اغاز شده است و در آن کشورهای عربی و غربی در کشتار کودکان مظلوم و بی گناه یمن مسابقه می دهند بدون این که از سوی جامعه بین المللی استیضاح یا بازخواست شوند.

در سایه این رویداد خونین در یمن و سرگرم بودن جهانیان به جام جهانی روسیه فعالان در عرصه شبکه های اجتماعی و فضای مجازی هشتگی را راه اندازی کردند و خواستار ایجاد توفان توئیتی در زمان های اعلام شده بر اساس وقت محلی کشورهای مختلف اسلامی شدند

مشارکت در این هشتگ برای ایجاد یک توفان توئیتری ساعت هشت شب به وقت محلی شهر بیروت آغاز خواهد شد.

مشارکت در آن بر اساس وقت محلی سایر کشورها به شرح ذیل است: 

ساعت نه شب به وقت صنعاء
ساعت هشت شب به وقت سوریه
ساعت هشت شب به وقت سوریه
ساعت هشت شب به وقت مکه
ساعت هشت شب به وقت قاهره
ساعت هفت شب به وقت الجزائر
ساعت هشت شب به وقت تونش
ساعت نه و نیم شب به وقت تهران
ساعت هشت شب به وقت قدس
ساعت هشت شب به وقت بحرین
ساعت هشت شب به وقت بغداد

برای کمک و یاری کودکان یمن در هشتگ جام جهانی در یمن مشارکت کنید

پربیننده ترین خبرها