چرا اسرائیل دوباره فرودگاه تیفور را موشک باران کرد؟

چرا اسرائیل دوباره فرودگاه تیفور را موشک باران کرد؟
دوشنبه 18 تير 1397 - 10:39

رژیم صهیونیستی با حمله به فرودگاه تیفور سوریه درپی امتیازگرفتن است.

العالم - سوریه 

خالد العبود دبیر مجلس نمایندگان سوریه درباره تحولات کشورش خصوصاً حملۀ موشکی اخیر رژیم صهیونیستی به فرودگاه تیفور گفت: اسرائیل بهتر از دیگران می داند که بشار اسد رئیس جمهوری سوریه برنامۀ جدید مقابله و مقاومت را آماده کرده و توانسته است گزینۀ "آشوب" را که اصلی ترین دستاویز متجاوزان بود، از روی میز آنها بردارد و اثرش را خنثی کند.

وی افزود: رئیس جمهوری سوریه همچنین توانست با کمک متحدانش نقشه های جنگی را طراحی کند که این نقشه ها تغییری در تحولات میادین جنگی ایجاد خواهد کرد و این در حالیست که متجاوزان دچار سردرگمی شده اند و نمی دانند که چه هدفی را باید دنبال کنند.

خالد العبود ادامه داد: به همین دلیل اسرائیل پیوسته تلاش می کند که نقشه های جنگی نظام سوریه را بی اثر کند و توافقنامه ای شبیه توافقنامه آتش بس 1974 را تحمیل کند.

وی تصریح کرد: دفع تجاوز اخیر اسرائیل به سوریه همانگونه که تجاوزهای قبلی اش دفع شد، نشان می دهد که سوریه با توانمندی های سادۀ خود می تواند دشمن را از دستیابی به اهداف تجاوزکارانۀ خود بازدارد و دشمن را در خنثی کردن نقشه های جنگی نظام ناکام بگذارد و هر تجاوزی را به خوبی دفع کند.

دبیر مجلس نمایندگان سوریه تاکید کرد: این امور نشان می دهد که اسرائیل کاملاً دچار ترس و وحشت شده است و هیچ گزینۀ دیگری برای گذاشتن روی میز ندارد تا بتواند آنچه را که در توافقنامه آتش بس 1974 به دست آورد، بار دیگر به دست بیاورد.

 

پربیننده ترین خبرها