قطر نوجوانان یمنی را فریب می‌دهد

قطر نوجوانان یمنی را فریب می‌دهد
شنبه 11 شهريور 1391 - 07:34

قطر و عربستان با فريب نوجوانان يمني آنها را به تركيه اعزام مي كنند تا بعد از آموزش ديدن زير نظر افسران آمريكايي و انگليسي براي جنگ با دولت سوريه رهسپار اين كشور شوند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از هفته نامه المنار چاپ فلسطين، قطر و عربستان در حال افزایش جذب مزدوران از مناطق مختلف و آموزش آنها در تركيه زير نظر نيروهاي امنيتي انگليس و آمريكا است تا آنها را به داخل خاك سوريه اعزام کنند.

المنار به نقل از منابع آگاه تأکید کرد، عناصر اطلاعاتي قطر و عربستان براي جذب نوجوانان يمني زیر 17 سال به شهرها و روستاهاي مختلف يمن مي روند، و به هريك از خانواده هاي اين نوجوانان 10 هزار دلار مي دهند، و سپس با فتواي جادویی "ورود به بهشت" درصورت اجراي ماموريت در خاك سوريه، اين افراد را فريب مي دهند.

اين منابع تأکید کردند، ماموران اطلاعاتي قطری و سعودی با كيف هاي پول بدنبال جذب افراد كم و سن و سال و اعزام آنها به پادگانهاي تركيه هستند تا زير نظر افسران انگليسي و آمريكايي آموزش ببینند .. بودجه اين پادگانها را دوحه و رياض مي پردازند.

بر اساس این گزارش، بيش از 5هزار يمني خاك اين كشور را براي رفتن به ترکیه، و پيوستن به گروههاي تروريستي و  ریختن خون مردم سوریه ترك كرده اند.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها