عضو جمعيت الوفاق بحرين:

مردم بحرین با گفت وگوهای دروغین قانع نمی شوند

مردم بحرین با گفت وگوهای دروغین قانع نمی شوند
شنبه 11 شهريور 1391 - 11:44

عضو دبيرخانه جمعيت الوفاق بحرين با تاکيد بر اينکه مردم اين کشور در برابر سياست هاي سرکوب آل خليفه ساکت نمي شوند گفت: مردم با گفت وگوهاي دروغين قانع نمي شوند.

" مجيد ميلاد" روز شنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم با اشاره به تظاهرات روز جمعه مردم بحرين در منامه پايتخت اين كشور با شعار " آزادي و دمكراسي"، هدف از برگزاری این تظاهرات را محكوميت سياست هاي رژیم آل خلیفه و اعلام همبستگي با زندانيان سیاسی عنوان کرد .


عضو دبیرخانه جمعیت الوفاق بحرین تنها راه حل بحران در این کشور را اجرای اصلاحات دانست و گفت:مردم و جمعيت هاي سياسي مخالف رژیم با گفت و گوهاي دروغین قانع نخواهند شد، زيرا این گفت و گوها حقوق مردم مثل آزادي، دمكراسي ، تشكيل پارلمان و دولت منتخب را محقق نمی سازد.


ميلاد افزود: معترضان در تظاهرات روز جمعه خواستار آزادي زندانيان سیاسی نظیر نبيل رجب فعال حقوقي بحريني، مجازات عوامل جنايات علیه مردم و خروج ارتش اشغالگر سعودي از کشور شدند.


عضو دبيرخانه جمعيت الوفاق بحرين با تاکید بر اینکه آل خلیفه نمی تواند تظاهرات گسترده مردمی را سرکوب کند،  تلاش رژیم  را برای ساکت کردن صدای مردم از طریق موج گسترده بازداشت ها، تداوم حملات شبانه به منازل فعالان حقوقی و سیاسی محکوم کرد.


وی افزود: رژيم آل خليفه هنوز بند مندرج در گزارش كميته تحقیق شریف بسيوني را درباره آزادي زندانيان سياسي  اجرا نکرده است.


 ميلاد تصریح کرد: رژيم آل خليفه گمان مي كند با تداوم سیاست های گذشته مي تواند انقلاب بحرين را خاموش كند، اما مردم در برابر خشونت ها و سركوبگري هاي اين رژيم و ویران کردن مساجد ساكت نخواهند ماند.
31-11:51

 


پربیننده ترین خبرها