یگان موشکی یمن مواضع مزدوران سعودی در «الحدیده» را هدف گرفت

یگان موشکی یمن مواضع مزدوران سعودی در «الحدیده» را هدف گرفت
چهارشنبه 20 تير 1397 - 12:01

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بار دیگر یکی از مقرهای شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی در جبهه ساحل غربی را هدف موشک بالستیک قرار دادند.

العالم - یمن

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، بار دیگر با یک فروند موشک بالستیک، مقر تجمع شبه‌نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در ساحل غربی را هدف قرار دادند.

به نوشته پایگاه اطلاع‌رسانی جنبش انصارالله، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با یک فروند موشک بالستیک کوتاه‌برد این مقر را هدف قرار داده است.

بر اساس این گزارش، این موشک با دقت بالا به هدف اصابت کرده است و خسارات جانی زیادی به این شبه‌نظامیان وارد آورد.

این در حالی است که دیروز (سه‌شنبه 10 جولای) نیز انبارهای تسلیحاتی و تدارکاتی شبه‌نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در ساحل غربی با موشک بالستیک هدف قرار گرفت و طی چند روز اخیر، بر شدت عملیات‌های موشکی انصارالله در جبهه الحدیدة افزوده شده است.

شنبه پیش نیز  یک فروند موشک بالستیک کوتاه‌برد نیروهای مقاومت یمن به سمت منطقه «الجاج» در ساحل غربی شلیک شد که طی آن، بیش از ۳۵ نفر از عناصر شبه نظامی کشته شدند.

شهید «صالح الصمّاد»، رئیس سابق شورای عالی سیاسی یمن امسال را سال «موشک‌باران عربستان سعودی» نام‌گذاری کرده بود و «مهدی المشاط» جانشین او نیز اعلام کرد که این سیاست و این وعده را دنبال خواهد کرد. 

پربیننده ترین خبرها