شکایت سعودی ها از ایران مورد مضحکه و تمسخر گسترده ای قرار گرفت

شکایت سعودی ها از ایران مورد مضحکه و تمسخر گسترده ای قرار گرفت
يکشنبه 24 تير 1397 - 14:20

کاربران شبکه های اجتماعی به خصوص فعالان عرب شکایت عربستان از ایران را در سطحی گسترده مورد تمسخر و مضحکه قرار دادند و ادعای سعودی را مبنی بر تعرض قایق های ایران به اب های سرزمینی عربستان به سخره گرفتند.

العالم- عربستان سعودی

فعالان شبکه های اجتماعی شکایت عربستان از ایران را با راه اندازی هشتگ « نیروی دریایی _ شریف _ در عربستان » این شکایت را تمسخر و این سوال را مطرح کردند که اگر ادعای عربستان مبنی بر ورود قایق های ایرانی به اب های سرزمینی عربستان درست است پس چرا ( عربستان ) هیچ واکنشی نشان نداده است و نیروی دریایی این کشور کجا بوده است؟

شاهین السلیطی در توئیتی محمد بن سلمان ولیعهد سعودی را به « امیر و شاهزاده انیمیشن ها » تشبیه کرد و به کنایه و تمسخر گفت: قهرمانان سعودی تحت فرماندهی امیر انیمیشن ها در فکر تولید یک فیلم کارتونی جدیدی شبیه فیلم سابق هستند تا قدرت بازدارندگی خود را به نمایش گذارند. در فیلم سابق اینگونه نشان می دهد که سعودی با ایران می جنگد و این کشور را از بین می برد و همه پایگاه های هسته ای و اتمی و زرادخانه های آن را منهدم می کند.. البته این یک فیلم کارتونی و بازی است.

فهد الشهرانی تصویری از عادل الجبیر وزیر امور خارجه عربستان منتشر کرده است و می نویسد هیچ خبری از الجبیر نیست تا در این خصوص توضیح بدهد چه اتفاقی رخ داده است . این که نیروی دریایی ایران در اب های سرزمینی عربستان است ولی ما واکنشی نمی بینیم.

بوعابد سناییر نیز از اوضاع فاجعه بار عربستان به خصوص از زمان به قدرت رسیدن محمد بن سلمان و از کشتار یمنی ها و تعلل و کوتاهی در قبال قدس به شدت انتقاد کرد و گفت: علما و شخصیت های دینی در زندان هستد. امیران و شاهزادگان نیز زندانی شده اند. مساجد به دفاتری برای کارکنان مفتی که همجنس بازی و شرب خمر را حلال کرد تبدیل شده است. همه این موارد ، اخراج مسلمانان از مکه ؛ فروش قدس ، کشتار مسلمانان در یمن و موارد دیگر دلالت دارد بر این که کشوری به نام سعودی دیگر وجود ندارد.

جابر الحرمی نیز اظهارات پیشین محمد بن سلمان ولیعهد سعودی را مبنی بر انتقال دامنه جنگ به تهران به مسخر گرفت و گفت: قطر را محاصره می کنند به علت این که با ایران ارتباط دارد. نسل کشی علیه یمن راه می اندازند با این بهانه و ادعا که حوثی ها مزدوران ایران هستند .. حال که ایران یا قایق های خود وارد آب های سرزمینی عربستان می شود و در آن جولان می دهد و عرض اندام می کند به سازمان ملل متحد متوسل می شوند و گریه و زاری سر می دهند و التماس می کنند.. ببخشید منظورم این است که شکایت می کنند.

پربیننده ترین خبرها