ادامه بحران در بحرین به دلیل سلطه عربستان

ادامه بحران در بحرین به دلیل سلطه عربستان
سه شنبه 14 شهريور 1391 - 17:10

منامه (العالم) - معاون دبيركل جمعيت ملي دمكراتيك بحرين تأکيد کرد، بحران اين کشور به دليل سلطه عربستان بر رژيم آل خليفه همچنان ادامه دارد.

"حسن المرزوق"روز سه شنبه در مصاحبه با شبكه العالم گفت: انتشار حکم دادگاه برای رهبران مخالفان بحرینی در خبرگذاری دولتی این کشور پیش از صدور رای در دادگاه نشان دهنده این است که این احکام از قبل آماده شده بود و قضات، وكلاي دادستاني و نظاميان و همه حاضران در دادگاه، نماينده رژيم آل خليفه هستند.

معاون دبير كل جمعيت ملي دموكراتيك بحرين گفت: تا زمانی که عربستان بر نظام بحرين سلطه دارد، امور به همين شكل خواهد بود.

المرزوق در ادامه گفت: تا زمانیکه آمريكا از اين احكام و حملات آل خليفه عليه مردم و شخصيت هاي بحريني حمايت كند، رژيم آل خليفه به صدور احكام ظالمانه علیه همه كساني كه خواستار احقاق حقوق خود هستند، ادامه مي دهد.

معاون دبير كل جمعيت ملي دموكراتيك بحرين، در بخش ديگري از سخنانش، گفت: ادامه بازداشت شخصيت هاي بحريني در زندان هاي آل خليفه، به منزله شدت بخشيدن به بحراني است كه جز با آزادي زندانيان پايان نمي پذيرد.

وي افزود: مسئولان آل خليفه بر اين باورند كه با ادامه بازداشت زندانيان و سركوب مردم و شخصيت هاي بحريني قادر به ارائه راه حل براي بحران بحرين هستند؛ اين درحاليست كه تنها راه حل بحران بحرين، نشستن بر سر ميز مذاكره با مخالفان ملي و گفتگوي فراگير بر اساس اصول منشور منامه و گزارش بسيوني است.

جمعی از رهبران و فعالان مخالف بحرینی، از جمله عبدالوهاب حسين، حسن المشيمع، شيخ محمد حبيب المقداد، عبدالجليل رضي منصور، الشيخ سعيد ميرزا النوري و عبدالهادي الخواجه به حبس ابد و برادر عبدالهادی، صلاح الخواجه و سايرين به 5 تا 15 سال زندان محكوم شده اند. 

15:02

     

 

 



 



پربیننده ترین خبرها